Followers MamaTisya

Wednesday, October 17, 2012

Selly Seafood @Kuala Ibai, Terengganu


korang lpr ke kenyang??? 
aku lpr blk bila tgk gmbr makanan ni 
ni time outstation Ganu aritu 
biasa la kalo outstation bila dh abis event
 sure ada mkn2 bersama pemborong

diorang bw kami mkn kt Selly Seafood,Kuala Ibai 

masing2 kelaparan,,nasibaik cpt menu smp



dua2 air buah mmg pekat ngan buah..
slalu kalo air jus ni kebanyakkn kedai cairrr je


tomyam ni sedap...tk kedekut isinye ..
aku rs mcm kita masak kt umh..ltk byk2 ayam,daging,sotong


kangkung belacan



 kailan ikan masin


siakap 3 rasa


ikan pari bakar..aku tk brp suka ikan pari jenis camni

sotong celop tepung yg gemok2...
mmg sedap tul ratah

tq pd pemborong yg blanje kami mkn....kenyang smp esoknye:-p

lambtnye nk lunch....lprrrrrrrrrrrr:-p

9 comments:

Saya Disini said...

woww sedpnye..

watyz said...

tgh kenyang pon ble lapar...waaa...

syawalsimpsons said...

tgk pon kenyang ni

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

waaa... mabeles tu.. =)

Chekgu Azrine said...

Sotong celup tepung tu nenggiurkan..haha

PinkUmmi said...

sedapnye...

Falsya said...

xlapo pun boleh jd lapo tgk gambo nieh...hehehe

Zura@Iwan said...

bestnya menu...uishhh rasa mcm bau tomyam la..haha

Nana said...

rata2 klw menu sotong goreng tepung mesti mcm ni kan susah kita nk cari mcm udang goreng tepung yg dia nampak mcm cekodok tu haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...