Followers MamaTisya

Monday, October 1, 2012

Nasi Ayam Yunnan


salam uolsss....lmbt plak entry pg ni..bzzzzzz sure smua dh bfast kn ...
saper yg blum bfast meh layan entry makanan:) 
b4 check in kt Primula Beach Resort Hotel
aritu kitorang singgah lunch kt sini 

bila tgk nama kedai ni dh nk sama mcm yun nam hair care:-p

ni antara menu nye


manager aku order nasi ayam special..bila smp je ...
tgk ayam punye la byk...bole mkn 2org:-p

ni aku punye nasi ayam biasa..
nasibaik aku tk order special..
kalo tk , jenuh nk abiskn ayam:-p

add on baby kailan


jemput mkn:)

Restoran Nasi Ayam Yunnan ni terletak 
kt medan selera batu burok,terengganu

aritu kwn aku ada komen, kt bangi pn ada...

korang suka tk mkn nasi ayam???

7 comments:

  1. mcm best je nasi ayam tuh..mcm ala2 chimeng..;)

    ReplyDelete
  2. sedap tengok ayam dia.. dah tu nampak baby kailan tumis tu... alahai.. bertambah lapar.. jam baru kul 11 ni.. uwaaaaaa... lambat kul 1..

    ReplyDelete
  3. rasa dia mcm mn kak..x pernah mkn pun nasi ayam yunnan ni...

    ReplyDelete
  4. lama dah tak pergi medan selera ni. kalau petang2 makan celup2 tepung sini best jugak :)

    ReplyDelete
  5. baby kailan tu pembuka selera tuh..makan ngan nasi panas..walah!!

    ReplyDelete
  6. nasi ayam special tu ...kira ayam la byk..ingt apa yg special ye tu..hehe..

    aku nasi ayam ok la...kalau sedap..

    ReplyDelete
  7. ooo...ini laa yg kedai nasi ayam "yun nam hair care" tu... asik tersasul je eh...hehehe :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...