Followers MamaTisya

Monday, October 15, 2012

biskut Famous Amos fresh from oven


aritu outstation ganu
b4 boarding aku nk bli biskut Famous Amos
cz tk sempat bfast kn

tp disebabkn awal pg so biskut fav aku tk siap lg
aku suka  Chocolate Chips Macadamia Nut
katanye kena tgu dlm 10minit
hah korang tgk byk kosong lg tmpt biskut tu:-p
so sementara tgu biskut aku tu kuar dr oven...
aku dok snap mcm2 dlm kedai tu:-p




mcm batu tp coklat ni tau




sweet candy ni I ♥ YOU 

cute kn teddybear + cokelat







ingt FREE TESTER rupanye FREE SMELLS:-p
so aritu bfast biskut famous amos panas2 :)

12 comments:

syawalsimpsons said...

sedapnyer...terasa N teringat2 je bau dier

Myra Jay said...

Tak penah makan lagi biskut ni..huhuuhh

Saya Disini said...

sedpnye...bau dia pon dh menyelerakan

♥ ROS ♥ said...

Haishh leh meroyan klu masuk kdai nih.. Semua cute2 :p heheh

Nad @ MamaZN said...

coklat dlm lori merah tu mcm oreo la..hehehoreo lori biru

JaSSNaNi said...

eeeeeeeee.. menggila bila masuk kedai camni.. kena jauhkan dari anak2 kecik ni.. sbb mak budak pun dah tak bley kawal ni.. hahahaha

mummy_ayu said...

yum yum..cedapnya.

Mama Zharfan said...

me jenis yg tak suka biskut/cookies ;)

SyaNa said...

suke bau biskut ni tgh masak
sedappppp

Nana said...

xleh makan slalu
manis mleting tp sedap

NeenaAnuar said...

my favorite spot! memang agak meroyan bile masuk kedai nie sbb semua tengok.. semua pun rasa nak beli! hehehe..

Zura@Iwan said...

x penah lg try biskut dier....

byk nya coklat...nyum2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...