Followers MamaTisya

Tuesday, October 9, 2012

bfast nasi kerabu


salam uolsss...bfast apa pg ni???
 aku kalo kt kl ni slalunye bfast nasi lemak
 ni gmbr bfast time outstation Ganu aritu 
actually nk bfast nasi dagang ganu...
tp dh abis so layan la nasi kerabu lauk ayam goreng

selain nasi kerabu ada mcm2 nasi lain lg...


korang suka tk mkn nasi kerabu??
aku suka mkn nasi kerabu lauk daging bakar or ayam percik...yum222

11 comments:

  1. suka mkn nasi kerabu dgn daging bakar..xpun ikan celup tepung...

    mkn dgn tangan baru ada feel lebih sikit..:)

    ReplyDelete
  2. nasik kerabu vs nasik dagang. aku lagi gemar nasi dagang,kih3

    ReplyDelete
  3. suka juga plf suka yg mak buat hehe
    da ns kerabu sedap tak area gombak kg changkat

    ReplyDelete
  4. uish.. sedap nye nasi kerabu... :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum..
    hari ni kita bekfes kuih donat seketul + 3 ketul kuih gulung sardin.. air kopi O ais.. :) alhamdullillah.. kenyang.. :)
    sedapnye nasi kerabu.. :) suka gak makan nasi kerabu ngan daging bakar tu.. nyum nyum..

    ReplyDelete
  6. ayo lama tk makan nasi kerabu ni...time pregnantkan izz, rajin break1st ngan nasi kerabu ni

    ReplyDelete
  7. Sedapnyer... Tringinplak rsanya :)

    ReplyDelete
  8. aku kdg2 je pagi2 bf nasi lemak..hehe

    ReplyDelete
  9. biasanya nasi lemak or kuih2 biasa mkn jaid bekfast (: kalo sya lah. hehe, nasi kerabu ni jarangg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...