Followers MamaTisya

Tuesday, October 2, 2012

jom bfast nasi dagang klate


salam uolsss..jom bfast nasi dagang klate:) 
 sabtu lps mama cal anak2 menantu2 soh blk gombak 
mama masak nasi dagang 
oh lama tk mkn nasi dagang klate mama
slalunye mama buat time raya je
tp time raya tk wat open house so tkde la buat
 mmg terbaekkk dr ladang 



aritu ada yg tk pernah tgk nasi dagang yg color perang2 kn
so ni la rupanye nasi dagang klate....
mkn ngan ike ayo(ikan tongkol)+gulai ayam+acar+kerisik+telur+sambal cili



aku bw perut je..mula2 ingt nk wt dessert tp tk sempat:-p so bli air ni je la:)

10 comments:

JaSSNaNi said...

Wahhhh... sedap nasi dagang... kalau dah skrg makan nasi.. tengah hari makan roti je ler.. hehehe.. :) raya lepas adik balik dari kelantan.. masak nasi dagang camni.. perghhh best betul.. thank u adik yg nak menjamu kakaknye yg boyot ini.. :)

Gieyana said...

Sedap nyer beb..aku skrg nie pntang tgk makanan..ekekeke..:-)

~ana~ said...

nyum..nyum..nyum..sedap nya..

Saleha said...

nasik dagang kelate ni macam nasik minyak terengganu je lauknya

*∽ IZAN ∽* said...

sedapnya Nasi dagang!! feverettt saya tuh walopon anak johor!

Nad @ MamaZN said...

Saya suka nk dagang kaler ni mkn ngan kari ikan tongkol

dja_amiensukhri said...

sedapnya nasi dagang.. selalunya makan nasi n gulai ikan tongkol je.. rupanya banyak lagi pilihan lauk lain.. okefine, terliur.. ^_^

mama_umar_maryam said...

pehhh ni mmg sgt terbaek nih

PoohGumux said...

sedapnya! dah lama mengidam nk makan ns dagang. nak buat sendiri tapi tak jumpa kat ne ada jual beras nasi dagang cam tu..huhuhu

Nana said...

arghhh stress tgk nasi dagang hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...