Followers MamaTisya

Thursday, October 25, 2012

PERUT MUDA


aku suka sgt mkn PERUT MUDA tp jrg tgk ada org jual
slalunye mkn time raya haji bila org wat ibadah korban tu
kt klate mmg femes la...negeri lain aku tk sure
dlu2 time arwah atok aku masih ada
kalo blk kampung sure dpt mkn..tkyh tgu time raya haji
sbbnye arwah atok kjnye tukang sembelih lembu
cucu blk kampung mmg dpt mkn PERUT MUDA...


kalo yg blum pernah tgk rupa PERUT MUDA
ni gmbr dr google
 ni la rupa perut muda tu...kena rebus la

pastu bila nk mkn dipotong2 camni...dapnye
tk sbr nk blk kampung
hrp2 dpt la mkn PERUT MUDA air asam....


korang yg blum pernah try...cuba la..sedap tau


**kalo la dpt berbuka pose ptg ni ngan SUP PERUT MUDA....dapnye:-p

12 comments:

Puan Fifiey said...

Masak lemak cili api sedap jugak.

PinkUmmi said...

sy tak mkn la....

JaSSNaNi said...

ooooo tak tau plak.. ada perut banyak jenis.. hari tu time qurban, nampak perut mcm poket2 tu.. ala2 poket doremon.. berlapis.. ni plak nampak perut ni.. hmmmm tak penah rasa..

Zura said...

xmakan jugak...:)

Saya Disini said...

sdpnye...sy suke mkn perut cich smbl kicp

syawalsimpsons said...

sy x penah makan kak...tapi en asbeen cukup suke la perut 2 ni semua...family dier pon sama..kalo dorang buat...kena buat menu lain utk sy..sebab sy x mkn..kikikik

Nad @ MamaZN said...

Saya nk tulis komen ni pun cepat2 scroll ke bawah, hheheheh...
Saya tak mkan..sbb...mmmm ^__^

Ya ALya said...

kerabu perut pon sodap....

Nana said...

sedappp suke sgt

Ezna said...

sedap ke perut cicah air asam?...

tiefazatie said...

alahai..xmkn nie..hee

mamaRIFQY said...

pernah makan,tapi tak pernah buat sendirikkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...