Followers MamaTisya

Thursday, October 25, 2012

PERUT MUDA


aku suka sgt mkn PERUT MUDA tp jrg tgk ada org jual
slalunye mkn time raya haji bila org wat ibadah korban tu
kt klate mmg femes la...negeri lain aku tk sure
dlu2 time arwah atok aku masih ada
kalo blk kampung sure dpt mkn..tkyh tgu time raya haji
sbbnye arwah atok kjnye tukang sembelih lembu
cucu blk kampung mmg dpt mkn PERUT MUDA...


kalo yg blum pernah tgk rupa PERUT MUDA
ni gmbr dr google
 ni la rupa perut muda tu...kena rebus la

pastu bila nk mkn dipotong2 camni...dapnye
tk sbr nk blk kampung
hrp2 dpt la mkn PERUT MUDA air asam....


korang yg blum pernah try...cuba la..sedap tau


**kalo la dpt berbuka pose ptg ni ngan SUP PERUT MUDA....dapnye:-p

12 comments:

  1. ooooo tak tau plak.. ada perut banyak jenis.. hari tu time qurban, nampak perut mcm poket2 tu.. ala2 poket doremon.. berlapis.. ni plak nampak perut ni.. hmmmm tak penah rasa..

    ReplyDelete
  2. sdpnye...sy suke mkn perut cich smbl kicp

    ReplyDelete
  3. sy x penah makan kak...tapi en asbeen cukup suke la perut 2 ni semua...family dier pon sama..kalo dorang buat...kena buat menu lain utk sy..sebab sy x mkn..kikikik

    ReplyDelete
  4. Saya nk tulis komen ni pun cepat2 scroll ke bawah, hheheheh...
    Saya tak mkan..sbb...mmmm ^__^

    ReplyDelete
  5. sedap ke perut cicah air asam?...

    ReplyDelete
  6. pernah makan,tapi tak pernah buat sendirikkk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...