Followers MamaTisya

Monday, November 21, 2011

hantaran perkahwinan 11.11.11 dr pihak lelaki


arini nk update entry adik aku kawin pd 11.11.11 yg lps
so dr pihak lelaki utk perempuan
bg 9 dulang.....tema merah/putih










10 comments:

watyz said...

cantik hantaran nye. sama tema ngan kite dulu.. :)

syawalsimpsons said...

meriah ngan bunga tu...suke...sebab sue pun pakai merah mak ngah jugak arini

amiey lee said...

merahhh suka..nmpak menyerlah

Nana said...

lawa menyerlah sgt kaler merah
kita kasi hantaran kek sr xde letak bunga2 pon haha bawa atas dulang je
mil dah siapkan bekas utk kek tp xmuat kotak dia sebab kotak sr tu kemain beso

@e_da said...

menyerlah merah putih ni...

mummy_ayu said...

merah..emm..menariks...
aku pun tgh pikir2 color apa untuka dik aku tahun depan..bertunang hari tu dah merah..

~ana~ said...

lawo2 hantaran nya..:)

hyazz said...

cantek nye..suke merah ngan itam..

POSH76 said...

tarikh & kaler tu sama santek!!!

Nad @ MamaZakwan said...

teringat plak zaman dolu2..
saya dulu merah gak hantarannye, hehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...