Followers MamaTisya

Monday, November 21, 2011

hantaran perkahwinan 11.11.11 dr pihak lelaki


arini nk update entry adik aku kawin pd 11.11.11 yg lps
so dr pihak lelaki utk perempuan
bg 9 dulang.....tema merah/putih










10 comments:

  1. cantik hantaran nye. sama tema ngan kite dulu.. :)

    ReplyDelete
  2. meriah ngan bunga tu...suke...sebab sue pun pakai merah mak ngah jugak arini

    ReplyDelete
  3. lawa menyerlah sgt kaler merah
    kita kasi hantaran kek sr xde letak bunga2 pon haha bawa atas dulang je
    mil dah siapkan bekas utk kek tp xmuat kotak dia sebab kotak sr tu kemain beso

    ReplyDelete
  4. merah..emm..menariks...
    aku pun tgh pikir2 color apa untuka dik aku tahun depan..bertunang hari tu dah merah..

    ReplyDelete
  5. cantek nye..suke merah ngan itam..

    ReplyDelete
  6. tarikh & kaler tu sama santek!!!

    ReplyDelete
  7. teringat plak zaman dolu2..
    saya dulu merah gak hantarannye, hehe ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...