Followers MamaTisya

Tuesday, June 4, 2013

de pauh garden @Penang


jom sambung entry mkn kt Penang...
pemborong bw dinner kt de pauh garden..
kt area permatang pauh tk silap..
tu psl nama restoran ni ada "PAUH"...haha pandai2 aku je kn...



tgk..rmi btul org dtg mkn cni
bole pilih nk duduk kt belah luar or dlm..
disebabkn kami rmi so pemborong dh reserve meja belah dalam

 

dlm menu ni ada mcm2 nasi ada,burger ada, western ada, satay ada dan cmm2 lg
pemborong soh order set C utk 5-6 org mkn tp amik 3 set
nk masak apa tu..aku ngan geng pompuan yg pilih...hehehe

 1 set dpt 2 air jus so 3 set total ada 6jug
kami pilih 2 jus epal, 2 jus oren & 2 jus tembikai...
sedap btul air buahnye especially jus epal
lauk lain order ikan sweet sour,stim limau & tiga rasa
tomyam plak seafood & poktek
daging masak merah, ayam goreng kunyit & sotong goreng tepung
sayur cplak amik kailan ikan masin, brocoli sos tiram & sayur campur
ok jom layan gmbr makanan yg sempat aku snap


dessert cendol smp awal cz tgu makanan lambat lg kn

kami share2 je...tp cendolnye biasa2 je
bole la nk basahkan tekak...




ni tomyam seafood..tomyam poktek tk sempat snap




sedap daging masak merah

ikan sweet sour tk sempat snap..sempat snap tiga rasa & stim  limau 
suka stim limau ni sedap



alhamdulillah kenyang...ada lebih lauk , pemborong bw blk....ketat peruttt...
tgk gmbr makanan ni aku lprrrr blk:-p

more info bole tgk websitenye http://depauhgarden.blogspot.com/



jom tgk keek


5 comments:

syawalsimpsons said...

sedapnyer kakak

watyz said...

waaa..... meriah!!

Myra Jay said...

Kat kedai ni, hari2 penuh dengan orang.. memang sesak..
Tambahn bulan posa kena booking sebelum pukul 2pm, kalau tak penuh la jawabnya.. heheee

Zura@Iwan said...

mmg penuh kedai mkn ni..
hari tu ada dtg dinner kt sini..
mkn ringan2 je...
pestime mai gak kt situ..hehe

Syuhada Salleh said...

walaupun dok penang, xpenah try mkn lg kt kedai nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...