Followers MamaTisya

Monday, June 3, 2013

kali ke-2 ke Char Koay Teow Sg. Dua @Penang




 
lps mkn mee udang kt selera sri tambang
singgah kejap kt CharKoayTeow Sg. Dua ni
aku lama dh ngidam nk mkn:-p...last mkn time outstation 2011
 

harga masih sama mcm aku dtg thn 2011


 
saper2 nk dtg cni..die buka 5ptg - 3pg...ari rabu tutup tau


aku punye yg special...


ain punya amik yg kecik


 cili jeruk tp aku tk mkn pn



yg lain tkmo mkn just minum je...cz depa dh kenyang layan mee udang
aku mkn skit je mee udang sbb nk mkn char koay teow fav ni...yummmm


 
kemain lama ngidam nk mkn..kalah org pregnant:-p
kt kl tkde yg sesedap kt penang ni :)



kasi zoom lg:)

 



jom tgk keek kt Char Koay Teow Sg Dua
 

5 comments:

  1. sedapnya ckt..udang besar2..mesti puashati kan..

    ReplyDelete
  2. sukanya dgn cili jeruk
    pedas2 masam meletupppp

    ReplyDelete
  3. Even hubs org penamg n selalu blk penang..tp xpnh lg try mkn kt sini..huhu..bila ntah nk try..

    ReplyDelete
  4. g penang sempat rasa mee udang je. char koay teow x sempat nak rasa...waaa... sedap nyer!!! :)

    ReplyDelete
  5. kalau xmakan lada jeruk tu tak kick la :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...