Followers MamaTisya

Friday, June 28, 2013

saper nk tgk episod akhir bersama PapaEhsan???

oh nextweek dh episod akhir Teduhan Kasih ...
ada perkhabaran menarik dr pihak tv3 
utk peminat Teduhan Kasih especially utk hotlovers....
korang bole tonton episod akhir bermula 5.30pm
di Rasta , TTDI Sg. Penchala pada 2 julai 2013 nanti ...
so bole la beramah mesra ngan pelakon2 Teduhan Kasih ..
aku tk dpt la pegi cz aku outstation ke melaka nextweek....
so saper2 yg free jgn lupa pegi ye...aku tgk kt tv je la

scene smlm ayu yg gedik setelah berjaya berpakat dgn jenny utk memerangkap ehsan ...
dan seterusnya mereka di tangkap khalwat kerana berdua-duaan di bilik hotel....
smua org geram,meluat,nyampah dgn ayu yg gedik!!!!!!

gmbr ni pernah aku tgk kt IG nabila...
rupanye utk scene dlm teduhan kasih....
lambatnye nk tgu isnin nextweek ...nk tgk sambungannye

8 comments:

amiey lee said...

Memang gedik melampau... paatu cakap sorang2 hahahaha sebijik org giler syok sendiri

mommy hommy delicacies said...

gediks giler... si ayu!

Dee said...

oh..smlm kena tangkap khalwat eh..eeee..mmg geramlah ngan ayu tu kan..smlm dee tak tgk..ada futsal..

Ibu Lala said...

betul tu. x sabar nak tgk penghujungnya. Habis la status Ehsan sbg CEO dgn perangkap si ayu tu. Jahat betul kan..sanggup. Laki kat hospital. dianya buat hal.

el said...

dalam dok menyampah kat ayu
kelakar pulak ms lam kereta
xabis2 ayu dok seloroh
yg xleh bla..ckp..geram betul i ngan u ni hahahaha..ayu tu xtau ke rmi org kat luar ni dok geram ngan ehsan tu hahahahaha

eeda haziq said...

hai mamatisya.. nak try wat blog ... :P hihihi ..

eeda haziq said...

mamatisya .. cam ne nak letak fb kite kat tepi tu ye?? ni blog eeda.. xpndai lagi nak buat..

http://eedashafie.blogspot.com/

cha said...

mesti ramai dok tunggu episod akhir kan haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...