Followers MamaTisya

Wednesday, June 12, 2013

wordless wednesday #115


gmbr dr fb ADPhotlovers...smua tk sbr nk tgk scene nikah ptg ni
tk sbr nk tgk AYU MEROYAN lg...hahaha

6 comments:

amiey lee said...

Pasal ko la aku terjebak sekali tgk..tapi nasib le tak addicted sgt.. kira kalau terlpas episod aku takdela meroyan.mcm ayu tu hahahaha.... skrg pun aku suka gak tgk dahlia... sbb kisah perebutan anak... pastu laki dia smlm.leh plak kawin ngan pompuan jahat tu...huhuhu

syawalsimpsons said...

adoi kakak ada training futsal pulok..mmmm...tgk tontonn la jawabnya

mummy_ayu said...

petang nie ker? aku tunggu dr semalam lagi..dah tak larat nak senyum dah bila tgk adiputra tu..alahai...

anna hashim said...

disebabkan mamatisya slalu up entry pasal teduhan kasih, finally semalam ana pun try laa tgk teduhan kasih ni...ahahahaha terus ilebiulebiu kat adi putra...ahahahaaa baik mak,kakak n kawan baik dia tu semua nye meroyan..cakap nak terjerit2 jerk..hahahahaaaa

Nad MamaZN said...

Walau meroyan pun, lakonan dorg mmg menjadi sungguh kan?

watyz said...

hahaha... meroyan tahap gaban dh dorang tu... hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...