Followers MamaTisya

Wednesday, August 14, 2013

2 keping dlu :)

gmbr tk sempat lg transfer..so kasi up 2 keping dlu

mmg susah nk bergmbr bertiga...nk lariiii je anak dara sorg ni
tu psl kena kepit !!!!

thn ni tkpki bj kurung..tp pki peplum ...suka la anak dara sorg ni


**rmi jugak kwn2 yg tema pepel thn ni

7 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

ha ah la sama cam damia punyer gak...mmg nmpk kosong bajunya, kita bli malam raya tak sempat nak tambah aksesori, nanti nak kasi tambah lace gak la cam tisya punyer ni

watyz said...

susah kan nk amik gambo ngan budak2 ni. aty pon xde gambo anak branak sbb budak2 asik wat hal jer.. cantik baju tisya... :)

Chekgu Azrine said...

Tema purple on 2nd raya..hehe

Myra Jay said...

Selamat hari raya buat akak sekeluarga ;)

Ann Ishak said...

family members saya pun ramai yang pakai purple :)

shark said...

heheh..
bgaya sungguh anak dara sorg tu..
comel.

Cho Zila said...

comel berpeplum.. haritu sebab dah belikan anak2 baju kurung tak belipun peplum.. mungkin nak kena cari untuk majlis pertunanga sepupuni sebab tengok ramai anak2 kecil comel pakai peplum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...