Followers MamaTisya

Monday, August 19, 2013

Restoran Nasi Sumatera @ Jalan Bt 2, Bunut Payong, Kelantan


2 syawal slalu kami p beraya umh pakcik aku
cz menu wajibnya semestinya  Nasi Sumatera
actually die ada restoran yg jual nasi sumatera ni



 2 syawal aritu kn jumaat..so tgu geng lelaki blk solat jumaat...
kita menjamu selera Nasi Sumatera....smua dh lprrrrrrrrrr...jom tgk lauk2nya


 kari ayam


 daging kerutub


 daging masak merah


daging masak itam


 burung puyuh goreng



 paru goreng 


acar


sambal cili


kwn2 kalo p klate bole la try singgah Restoran Nasi Sumatera pakcik aku ni
kt Jalan Bt 2 , Bunut Payong, Kelantan...tepi jln je restorannye
aku pn tk pernah mkn lg kt restoran..slalu mkn time raya ni je la
sbb restoran slalunye raya ke-4 baru buka
aku raya ke-4 dh blk kl slalunya

6 comments:

  1. KAWAN SAYA PENAH g KAK..SEDAP KATANYA...

    ReplyDelete
  2. nampak sangat menggiurkan .... bleh try kalau ke sana satu hari nanti

    ReplyDelete
  3. sedapnyoo..saya selalu jgk singgah kat nasi sumatera ne kalo balik kg...memang best..ngidam..tu pasal google jumpa entri ne..bestnye

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...