Followers MamaTisya

Friday, August 23, 2013

open house Tradewinds Corporation Berhad 2013


majis raya kt hotel mmg meriah la kn
ari rabu yg lalu, bff aku-julia dpt jemputan dr Tradewinds Travel Services
utk Majlis Hari Raya Tradewinds Corporation Berhad kt Hotel Istana
so majlisnye start 4pm - 7pm tk silap
ni kali ke-2 dpt jemputan..jom layan gambar makanan yg sedap2:)



kami antara yg awal jugak la smp
cz tk rmi lg time ni...so gmbr makanan pn byk jugak la sempat aku snap:)


ada byk stall yg menyediakan mcm2 makanan


paling suka ketam sweet sour & gulai daging salai




kalo tkde kambing tk sah kn..ni bkn kambing golek tp kambing duduk :)
menu dlm claypot pn ada


yg ni plak menu garlic naan, tandoori, chicken masala & mcm2 lg


ada persembahan jugak


dodol pn panas2 lg...kaco bang...:)
air plak ada mcm2 jenis..lps tu siap ada mesin air tebu


2x aku mkn rojak mamak ni..sodap
satay & roti jool


kuih muih aneka bentuk


dessert & buah-buahan


posing2..lps dh kenyang bz ngan hp:-p



alhamdulillah kenyang smp mlm...actually aritu perut aku tk brp sedap
riso gk nk mkn mcm2 kn...


last but not least, posing ngan tuan umh...
thn ni gmbr rmi2 tk byk sgt mcm thn lps



sempat lg geng bff posing b4 ke parking:-p

**arini pn ada dept kt opis yg buat jamuan raya
ptg nanti ada jemputan majlis raya lg.... kt hotel istana jugak
mkn je la kn...sila jgn nangis bila berat naik :-p

5 comments:

::NureeN:: said...

meriah dgn makanan sedap2 semuanya nureen tgk :)
nyumnyum..

attyfir said...

takpe lepas raya diet balik ..

Nana said...

Cantik baju dila
Kita thn ni pestaim raya kluang
Xde jemputan opn hse sgt mcm kat kl
Sejak blk kluang br ada 1 je open hse

Ibu Lala said...

Amboiiii meriahnya mknn. Dan lagi tu ambik gambar byk2 tu. Kite x dapat jemputan open hse kat hotel pun thn ni. Jamuan ry comp pun buat kat opis je. Sian comp kecik kan...

Ezna said...

putu piring tu.....nyumsss :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...