Followers MamaTisya

Tuesday, August 27, 2013

open house di RUMAH BARU



ahad lps p open house kt shah alam
adik aku wat open house kt rumah baru
ingat tk aku ada update entry melawat kawasan rumah baru
so start bln ramadhan aritu adikku dh pindah masuk rumah baru


vkend biasa la rmi yg wat openhouse, jln pn jammed
 tp nasibaik kami ikut tol tkde la jammed


smp2 je ..jom melawat tgk deco2 umh baru
sbb dlu time dtg mmg tkde perabot lg
so kalini dtg dh siap la smua
kt ruang tamu ada wallpaper kt tv tu
color pilihan itam & merah
ada fm jugak tp tkleh lawan fm kakaknye :-p
kitchen kabinet pn dh siap...masak2 kt belah blkng ada wet kitchen
so tkde la kotor kt kitchen kabinet tu
si kembar lak ajk tisya tgk bilik die kt atas
ajk main masak2 dlm bilik smp tkmo turun anak aku

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v
v
v

ok jom tgk makanan yg dihidangkan utk tetamu


adik aku order Tat Nasi Ayam..1st time aku mkn..
kt restoran pn tk pernah mkn..beso2 ayamnye


mee kari, laksa penang & spaghetti bolognaise

**adik aku masak spagfhetti je...lain2 die order...mee kari makmertua die wat

ketupat palas,serunding, kuih talam keladi & serimuka, kek coklat & kek lapis


lama tisya tk jumpa si kembar cz raya aritu diorang tk blk klate
diorang raya kt kedah umh mertua
adik aku skarang dh jd house wife since ramadhan aritu
cz husband die akan bekerja di Mekah utk tempoh 3-5bln
alhamdulillah, smlm dh slamat smp Mekah

**moga2 ada rezeki kami plak nk dpt rumah sendiri.....amin2222

7 comments:

  1. yang penting makanan~ nasi ayam tu.sedapnyaaaa~

    ReplyDelete
  2. nampak sedap nasi ayamnya. belum cuba jugak lagi.selalu lalu kedai dia tepi carefour shah alam tu asyik penuh jaa

    ReplyDelete
  3. wah..cantiknya rumah..beraya rumah baru mmg feeling dia len macam sket..hehehe..

    ReplyDelete
  4. In shaa Allah turn akak akan sampai :)

    Dh dekat shah alam tak calling2
    Bleh singgah klang hehe

    ReplyDelete
  5. besar n cantek umah dia
    mknan semua mabeles lah kenyang x haha

    ReplyDelete
  6. sedapnye mkanan..hehe cantik rumah adik awak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...