Followers MamaTisya

Thursday, August 29, 2013

Jamuan Raya Level 29 & Level 27


tiap2 thn kebiasaan kt opis aku ni ada wat jamuan raya ikut level 
jumaat lps kt Level 29 & selasa lps kt Level 27 
jom layan gmbr sekitar jamuan raya


23 ogos 2013 (Level 29)


mcm2 menu ada tp aku mkn nasi kerabu & nasi minyak ni je
sbb ptg tu ada openhouse MMC Corporation Berhad.....so tkleh mkn byk2:-p


jamuan raya ni juga meraikan staff yg VSS & staff yg kena transfer dept baru


bab posing mmg tk ketinggalan...smua pantang nmpk camera







 27 ogos 2013 (Level 27)



byk jugak menunya..so sempat mkn nasi beriani, laksa johor, satay & cendol



mieng kham...menu dr thailand..1st time try mkn
tp aku tkleh mkn daun kadok tu so aku mkn kacang & gajus je:-p



bos2 pn suka posing sama..geng2 aku yg lain ni toksah ckp la kn
mmg pantang nmpk camera :-p

 makyong yg tgu masa je tu...kwn2 seangkatan dh slamat deliver
smua tk sbr nk sambut baby makyong tu:-p

**arini pn ada mkn2 raya kt  Level 31 plak...esok pn mkn2 raya lg kt Hotel Istana

3 comments:

  1. Wahh mamatisya... raya ade level... da 29 lagi... tinggi da level tu... hehehe... ape pun mesti meriah raya tahun ni kan.... semoga sentiasa berbagia dn gembira selalu

    ReplyDelete
  2. tahun ni aku rs event ekonomi agak tak bape memberansang pun
    ramai orang amik peluang buat openhouse and makan2...
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...