Followers MamaTisya

Sunday, August 18, 2013

Rahsia Allah & Aku Terima Nikahnya 7 tahun yg lalu


soklan yg kerap di tanya....nk2 bila blk kampung
dan yg terkini time raya baru2 ni 
tp aku dh lali & jawab.... smuanya ketentuan Allah
kita berusaha, berdoa & tawakal...
lumrah manusia kan mmg suka bertanya...


alhamdulillah arini genap 7th anniversary kami...
start dr tahun 201020112012 anniversary jatuh bln ramadhan
tp thn ni tidak lg...jatuh bln syawal
dlm umhtangga biasa la ada ups & downs...so sama2 kami hadapi...
smoga ikatan kasih sayang kami akan berkekalan hingga hujung nyawa ...amin....

kalo saper2 nk tgk gmbr byk2 time wedding>>>klik SINI

arini tkde plan nk celebrates pn sbb ada wedding & openhouse...biasa kami kuar mkn2
lgpn aritu lps raya kami dh p holiday cherating..kira celebrates awal dh la

12 comments:

cha said...

Happy anniversary kak. Semoga berkekalan sampai syurga amin :)

~ana~ said...

HAPPY ANNIVERSARY KAK...moga kekal hingga ke akhir hayat..

[-suziey-] said...

Samala kita. Feveret question raya ni..tp dh lali n senyum je la..just jwb Allah blm nk bg lg rezeki tu..yakin je la dgn rezeki Allah..

Nana said...

Penah mengalami situasi mcm tu mmg dah lali memula mmg xsuke klw org tanya soklan bila nak tambah bila nak tambah hah skang dh tambah jgn ada plak yg tanya bila nak tambah kang ada mkn nasi tambah kang haha

Chot said...

Beribu ribu tahnia..kak. Yg pnting saling memahi kan.. Semoga bahagia hgga kesyurga. Perancangan Allah yg sebaiknya. :D

Norlizayati Othman said...

Tahniah Mama Tsya. Biasala mulut org.. Anyway, hppy anniversary. Tok Det p kenduri belah siapa tu? Pengantin perempuan ke lelaki. Bertuahnya. Kenangan yg manis!

Ibu Lala said...

Adat la tu. mulut org x leh nak control. Bior la deme nak tanya pun. Deme prnat sok deme diam la.

Epi annibersary amy. Moga kekal hingga ke jannah

Lily@MamaZaraZareef said...

happy anniversary amy..=)

Sharinginfoz said...

Kejap aja masa berlalu. Happy2 selalu

Nad MamaZN said...

Happy anniversary kak!
Tadi p beraya gombak
otomatik igt kt akak :)))

Sidratul Muntaha said...

ehehe..
happy anibersari my fren
aku yg dah masuk 2 ni pun
soalan yg sama jugak ditanya
letih jugak tpi as usual
since aku ni jenis tak byk mulut
sedara mara mmg bese2 je dgn aku
tpi ade jugak sok sek sek jugak
rezeki tu mmg milik Allah
dunia ni Allah bagi pada yang DIA suka
Agama ni Allah bgi pada yang DIA CINTA
bezakan?!!
seme bentuk pemeberian tetap satu ujian..

::NureeN:: said...

hepi belated anniversary...
amy... nureen pon sempat merasa soklan mcm tu...
sbbnyerr ellesya ngan emir beza 4thn...
pelbagai petua nureen baca..
tp x der la smpi mkn pil bagai... cuma cuba cara yg sama sblm ni....
alhamdulillah... rezqi nureen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...