Followers MamaTisya

Wednesday, August 7, 2013

meatball bakar @Rawang Burger Bakar

b4 puasa aku tringin nk mkn meatball abg burn &
aritu dh try  meatball abg burn
ahad lps aku try meatball bakar rawang burger bakar lak


ni menu terkini korang bole pilih kt  rawang burge baka
menu baru lagenda & meatball bakar


aku tapau je...katanye kena tgu dlm 30minit



so ni la meatball bakar nye rm 10
cutemiut je meatball nye..ada garlic bread & salad
kalo compare ngan  meatball abg burn ..beso lg  meatball abg burn 
rs meatball bakar ni bg tekak aku biasa2 je...
kalo beso skit ok kot...sbb kecik sgt rs mcm mhl lak
apa2pn tekak masing2...mn tau korang mkn best kn...so sila la cuba sdiri

meatball paling sedap takat ni aku suka meatball ikea...
oh lamanye tk mkn meatball ikea

1 comment:

  1. ye betul, meatball ikea jugak yang sedap walaupun tak bakar hiksss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...