Followers MamaTisya

Thursday, August 1, 2013

slalu 1 menu je..smlm 2 menu :)


aku bln pose kn bkn slalu masak...
eh bln tk pose pn mmg jrg gk masak :-p
kebanyakkan MIL yg masak
tp sesekali ada la jugak masak 
tp smlm 2 menu aku masak utk juadah berbuka
slalunye 1 menu je kn...:)
sbb aku jrg2 masak tu psl aku update kt blog
nanti senang lenkali aku nk masak bole refer kt blog je kn
and bole share resepi gk ngan kwn2 kan :) 



1st time masak ketam..hubbyku la nk sgt mkn ketam...
so smlm die cr resepi aku masakkn
ketam masak cili kering


lama tk mkn lala...smlm buat lala masak halia


hubbyku rajin gk smlm nk bakar kerang


kerang bakar cicah ngan sos thai


yg ni MIL masak- gulai nenas ikan masin


8 comments:

Syeeda said...

sedapnya.

syawalsimpsons said...

kak..resepi ketam cili kering sila up...

el said...

semuanye sedap2 belako aihhh
ketam tu lau nak masak..lau jenis hat besaq mmg berbaloi lah mkn lau jenis kecik2 ni isi pun xde hehe

kerang bakar tu menceceh ayaq liur lah..ni lau ada kangkung perghhhh dan2 el dah smpi umah amy hahaha

rajin hb no bako kerang..terbaekkkkkkkk

fazilzura said...

eeeee ngeri tgk keranggggggggggggggg ... fobiaaaa

Ayu azmir said...

Ermmm... bestnye.....

*∽ IZAN ∽* said...

fuh memang meriahh laukk!!

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Semua nyer sedap .... Resepi2 nyer ?

pena rozie said...

Sedapnyer ketem gan kerang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...