Followers MamaTisya

Monday, April 22, 2013

melawat kawasan rumah baru





last 2 week aku p shah alam melawat kawasan rumah baru...
bkn rumah aku tp rumah adik2 aku
diorang dh dpt kunci rumah so tgh dk bz nk wat renovation
nk msk umh baru byk nk pki duit



adik lelaki aku & adik perempuan aku bli umh sama2.....
kiranya selang 2 buah umah la
best gk cz dpn umh diorang ada tmn permainan


bila la aku nk dpt umh idaman ni....

pg tu bfast dlu kt umh adik lelaki aku...
mama ku msk nasi lemak..
lps tu diorang goreng ayam drummet...yummm2222


atok melayan cucu2 yg berebut nk naik basikal


korang menyewa or dok umh sdiri??
aku masih stay ngan inlaw dr sejak kawin...
rumah sendiri insya allah tp tktau bila




15 comments:

  1. mesti seronokkan adik awak.. rumah baru...

    ReplyDelete
  2. shah alam kt seksyen mna adik ko ni bli ryn..aku dok shah alam gak..ehehhe...

    mmg hrga umh skang sgt mhl..tp bli ikut kemampuan je le...janji ade rumah org kata..huhuhu

    ReplyDelete
  3. Wah cantiknya rumah! memg sangat banyak nak pakai duit...mcm2 nak kene fikir.

    ReplyDelete
  4. umah area shah alam mahai... xmampu milik he3...

    skng da duduk umah sendiri... Alhmdlh... wpon tecit tp boleh sepah2kan ikot suka hati he3

    ReplyDelete
  5. Dok umh sewa kak
    Umh sendrik disewakan
    Haha
    Bijak bijak...:p

    ReplyDelete
  6. Duk umah tumpangan gak yg best ni.sblh opis je..umah sdri jauh pulak..haha

    ReplyDelete
  7. cantik area rumah .. btl2 shah alam harga rumah mahai benor .. so lari ke shah alam 2 pck alam .. tu jer mampu ;0)

    ReplyDelete
  8. Skang ni harga umah melampau2 takut nengok
    Ktorg bli umah xpenah duduk pon jauh sgt udahnye skang dlm proses jual mana tau ada rezki cr umah kl plak

    ReplyDelete
  9. lawa umah tu kak, besor pun besor...

    saya dulu lepas kawin, menyewa kejap, then beli apartment, bosan duk apartment, cr landed plak, now br puas hati duk landed...apartment tu sewa kan je la....

    ReplyDelete
  10. dok sewa kerajaan je kakak..umah sendiri..tarak lg

    ReplyDelete
  11. huih rumah sekarang mmg mahal.....gila..sentap. Rasa nak tampo jer pemaju.

    ReplyDelete
  12. betul la kak rumah ni kat area sy ckp tu. tepi jalan je hee nice nice

    sy pun menyewa je huwaa

    ReplyDelete
  13. seronoknya depa masuk rumah baru ye amy, takpe amy nnti rezeki amy pula kan ;)

    ReplyDelete
  14. kat mana ni ? seksyen 16 ker?

    kita pun dh duk umah sendiri setahun lebih.walau kecik tapi dh puas hati.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...