Followers MamaTisya

Wednesday, January 16, 2013

ABC dlm piring :)

hah biasa kita tgk ABC dlm mangkuk
tp gmbr ni ABC dlm piring
aritu bila aku up kt fb..ada yg komen..
"ABC fesyen mana ni dlm piring"

actually mmg ABC ni dlm mangkuk
bila aku snap...tk prasan lak mcm dlm piring
bila dh dpt komen tu....tgk blk gmbr..ye la mcm dlm piring:-p
tp ABC ni tkde plak color merah+pink 
tp tetap sedap & menyejukkn tekak di kala panas
 setelah soping tudung halfmoon.:-p

aku kalo order ABC mintak kacang & jagung je..
lain2 aku tk suka...hehehe

korang suka ABC???

12 comments:

Saya Disini said...

sedpnye

Nad MamaZN said...

Suka sangat!
Trus.rase nak makan abc ptg ni hehe

..:::FIRDAUS@HUDA::.. said...

kat kg i mcmni jg...sedap n murah..... nnt i upload..yg kecik 50sen ja...piring rm1....

ros_reeza said...

yela kak.. nampak macam dalam piring ni..
Ros pun kalau makan abc suka jagung dan kacang je.. yang lain tu memang tak berapa sangat :)

Falsya said...

kite suke ABC yg mcm nie...guna gule melaka ngan suus je..sedapnyeeeeee..

ummiaiman said...

SedapnyA...lagi time cuaca panas.... salam perkenalan drpd : suteraungu87. blogspot.com

Ayu azmir said...

nampak sedap dan menyelerakan... kene carik nampaknya...

Fai CeritaCinta said...

hehehe.. tertipu rupanya.. memang nampak dlm piring la kak. hihi...

wahhh, telan air liur abc ni. mana ea nak cari abc gula merah mcm ni.. dh teringin ni..

elly nadyra said...

ABC la sedap, layan time cuaca panas, tapi dalam piring tuh, wajibla makan cepat2 kalau tak mau la meleleh kan

cha said...

Oh sy mati mati ingat dlm piring td haha

Rara Nasiha said...

siapa tak suka abc rugi la kan? sedap kot :)

FazMas said...

ABC mana ni? kalau kena gaya cara membuatnya, memang sedap lah.. selalu minum cendol je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...