Followers MamaTisya

Monday, January 21, 2013

Sehangat Asmara @Astro Mustika HD Channel 134


mlm ni bermula la drama Sehangat Asmara
 yg menggantikan drama Adam & Hawa
drama ni pn adaptasi dr novel jugak
mesti kena tgk sbb fav actor berlakon...saper lg kalo bkn  Mr Hot :) 
kalini Adi Putra bergandingan dgn Rita Rudaini




“ Cinta pandang pertama Kamalia Najwa ( Rita Rudaini ) dan Zainal Arief ( Adi Putra ) memutikkan cinta dan berakhir dengan perkahwinan di London tanpa restu keluarga. Kebahagiaan mereka tiba-tiba terhenti. Zainal terpaksa pulang ke tanah air dengan janji bahawa dia akan kembali lagi. Selama sembilan tahun lamanya, Zainal tidak pernah pulang sedangkan Kamilia terus menanti dengan air mata dan sengsara. Tanpa diduga, Zainal muncul kembali. Datangnya untuk menuntut Misya, anak comel yang selama ini 'disembunyikan' oleh Kamilia. Dendam kesumat Kamilia terhadap Zainal tidak pernah padam. Anehnya, 'dendam rindunya' terhadap lelaki itu lebih kuat dan mengusik perasaannya. Benarkah dia membenci lelaki itu? Hipokritkah Zainal ketika mengatakan bahawa hanya Kamilia yang bertakhta di hatinya? ”





ada 33 episod..so kalo saper2 nk tgk citer ni bermula mlm ni 21 Januari 2013
 isnin-rabu jam 10pm @Astro Mustika HD Channel 134
 
 
 
 

**jgn lupa tlg vote tisya utk menang adiah Fridge Magnet
klik link


10 comments:

elly nadyra said...

cam nak follow je cite nih

Nory Zoulkefle said...

minat sgt ngan Rita Rudaini tp syg tak dpt nak tgk...kt umah tak langgan mustika..hehe

ros_reeza said...

macam best.. minta ngan Rita.. Tapi takde saluran HD ni.. huhu

MRS. K said...

kite tak langgan mustika.. tgk youtube je la.. lambat sehari huhu

watyz said...

umah xde hd2 bagai ni tp x pe.. kat internet mesti ade nye... hehehe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

oooo...33 jer .. sob baik tak smp 80 episodddd.. jenuhhhhhhhhhhhh

Sidratul Muntaha said...

malam ni main kan?1
aku mmg nak melayan sbb dulu amsa tgh pantang [ergilah layan novel alesya sofia ni
abislnya..
dah la alki kau blik smeinggu sekali je..
jdi mengada2 ajak 23cm
ko gile!
ahhahaha
tpi klu ubah byk sgt dri novel pun tak syok
yg aku ingta lagi lepas depa kwin
si nal ni mkn kari si kay buat
tpi dari mula mkn smpai abis diam je
bila tnya
rupa2nya MASIN!
paling suke part depa rujuk blik n kantoi naper nal tinggalkan kay
depa kwin pun kat sana bpk si kay siogn borang tu sbnrnya.
jgn ubah byk sgt la.
mgm tak syok jdinya nnti
time si kay accident..
huhuh..
teruk betul aku
sangap...

Nad MamaZN said...

Owh, saya terlepas entry ni td
Bace entry yg latest punye dulu...

LYAfrina said...

rasa.citer ni lg best dr adamhawa

FazMas said...

X dapat tengok sebab x langgan Astro Mustika.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...