Followers MamaTisya

Friday, January 4, 2013

ole2 Hong Kong dr BOSS...sukaaaaaa :)

blk dr lunch td tgk atas meja
ada ole2 dr boss...sukaaaaaaaaaa
bos aku aritu p holiday Hong Kong
bw anak2 die jln2 Disneyland

hah cantik tk ole2 HK ni...tp bkn smua aku punye...bos blikn utk staff dept..
ada yg dpt keychain, FM, pembuka botol keychain & torchlight keychain


bos mcm tau2 je aku peminat FM...so ni la yg aku punye...tq boss:)

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

kata kat bos...saya nak jugak kak...hehehe

Nad @ MamaZN said...

Bestnye bos bg fm! =)

Aju Mohit said...

baiknya bos

::NureeN:: said...

nak jugakkkk...
hehehhe aci muka x malu...

Ya ALya said...

Nasib fm hongkong ya dh ada....

cha said...

bestnya. bos kita br balik japan dia belikan fm gak sbb dia dgr kita ckp klau nk beli souvenir bg fm jgn keychain haha

lia said...

best nyer dpt bos yg ingt anak buah

mama_umar_maryam said...

kitorg bos omputih pon xdpt2 FM huhuhu..

Nana said...

mnda lain xheran sgt fm yg penting kan hahah

Mama Adam said...

bestnya!!!!! sayang bosss. hhihihi...

Mama Zharfan said...

besh FM obersi tu :) kalau FM disneyland (paris) memang sgt mahal kalau convert to RM heheheh

Gieyana said...

bestnyer..mcm boss aku gak..most of overseas nyer fm boss aku yg ks..nk pegi x mampu..ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...