Followers MamaTisya

Thursday, January 31, 2013

Sony Xperia ion

ni citer lastyear lupa nk update...
hubbyku mmg suka tukar h/p...aritu dh bli h/p Samsung W
lps tu tukar Sony Xperia plak...layan kn aje



ada mcm2 jenis Sony Xperia ni
yg hubbyku punya Sony Xperia ion



 best jugak cz screen beso...
ni kitorang layan movie Aku terimaNikahnya
utk camera Sony Xperia ion megapixel dh sama 
mcm camera digital 12mexapixel



**ni dgr ada cita2 nk tukar h/p lg..
pening aku cz baru je bli Sony Xperia ion ni...
tgk aku masih setia ngan Blackberry:-p 
tp kalo ada org nk bg Samsung Note II...aku ok je....:-p

8 comments:

MrS. F!zA said...

akk dh bg hint tu nk note s2..mana tau hubby akk memahami...jeng jeng jeng

♥cikmOt♥ said...

wahh...haah kan, dapat note II ok jek...hehehe

Nana said...

kita juga jenis xkisah kuar la enpon baru xpenah tergugat iman nak bli heheh pakai je la henpon cap ayam

Nad MamaZN said...

Akak je masih setia ngan bb kan? Hehe

Puteri Satu said...

Akak pun teringin nak beli sony xperia ni.... :)

Ibu Lala said...

Orang lelaki ni mmg camtu kut. Hb i pun sama. Selalunye dia yg beriya iya nk tuko henpon drp i. I x kesah pun guna fon lama ke baru ke sama je. Tp hb i ni jenis klw dia tuko henpon, i pun kena tuko henpon yg sama cam dia jugak..

syawalsimpsons said...

tu dah ada hint tu samsung note II tu...kikikikii

adianiez AIDA said...

aida baru dpt note II. asben beli kan 2 minggu lepas!!! yahoooooooo... after beranak kan izzat ari tu, dpt tab 2... memang i love u la my asben....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...