Followers MamaTisya

Thursday, January 10, 2013

10 januari genap 11thn

salam uolsss
arini genap 11thn dh aku kj kt BERNAS ni..lama kn:)
aku pn mcm tk caya gk lama btul aku kj:-p
actually dept asal aku ISD-Information Technology Dept dr thn 2002-2010
tp bila ISD kena outsource.... aku msk dept lain iaitu dept Entrepreneur 
kt dept baru ni dh masuk 2thn++.....cpt masa berlalu...

gmbr raya 2010 .......gmbr pertama dgn staff dept baru
oh kurus lg aku time ni tp skarang dh bertambah222 berat bdn:-p
sbb dept baru ni aku slalu outstation
bila outstation je rezeki murah rmi org blanje mkn
so apa lg...mkn...mkn..mkn...hahaha
hrp2 jgn terlebih berat sudah la...kena bg maintain:-p

nextweek pn bos dh soh standby kena outstation ke Penang....
agak2 dpt tk mkn lg CKT Sg Dua yg sedap itu.......hah mkn lg:-p


**aku EL arini...tisya demam 

11 comments:

NinaAz said...

best kerja outstation. boleh jalan2. mcm saya, terperap je kat sekolah. huk

Ibu Lala said...

Musim dmm skrg ni. Tisya jatuh hr tu ok dah ke?? Syok ek keje kat situ sampai boleh bertahan selama 11 tahun. Tahniah. Ada keje kosong lg tak?? Hi hi hi

Myra Jay said...

Tahniah ye kak...

Myra plak 10Jan tarikh Anniversary :)


p/s: Kalau ada keje kosong Bernas inform ye..hehehe :D

amiey lee said...

Gilerr lama weiii...aku br 6 tahun huhu berjanggut menunggu 11 tahun

Nad @ MamaZN said...

Demam lepas jatuh ke kak?
Moga tisya cepat sembuh...

zila manaf said...

ps ade keje kosong x hehe

lia said...

11 tahun dgn badan yg menten... cayalah...

Alycia said...

ohh lama jugak tu.. dh senior ;)

Zura@Iwan said...

alhamdulillah tahniah beb...

lama ko kerja kan..10tahun dh...

Mama Zharfan said...

cun amy dressing gitu :)

cha said...

wah lama tu 11 tahun kak. semoga lebih focus bekerja :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...