Followers MamaTisya

Friday, January 11, 2013

YAKITORI yg sedap...yum2222

 hah korang pernah dgr tk YAKITORI???
aku 1st time dgr namanye...biasa aku dgr TAKOYAKI


ok meh nk citer psl YAKITORI....actually makanan ni dr negara jepun
kalo korang tgk mcm kebab la...daging /ayam/kambing diperap ngan rempah
pastu ada ltk kentang,bawang, capsicum....yum222

aritu aku ada up gmbr ni kt fb...
ada yg minta resepi sbb ingat aku tgh buat
hah aku buat kt psr malam:-p

adik ensem tgh grilled YAKITORI
die tnye...akak naper amik gambar
aku jwb..nanti akak promot dlm blog & facebook
die senyum ckp terima kasih kak :)


aku bli 2 cucuk je nk test...pilihan aku Yakitori kambing
1 cucuk rm 4.50....sedap gilos wei.....
nk2 plak cicah ngan sos blackpepper tu..mmg terangkat...
biasanye sos teriyaki tp ni sos blackpepper  mcm ada rs teriyaki:-p
aduhhh terbyg2 lg ni...rugi bli skit:-p


lokasinye kt psr mlm sri gombak ari sabtu
cz kt sri gombak ada 2x psr mlm dlm seminggu- isnin & sabtu
lpsni kalo pegi lg psr mlm sure akan ku bli lg...yum22222


korang pernah mkn YAKITORI ???




8 comments:

ibuayu said...

brp harga secucuk. ..mcm sedap je

NinaAz said...

Wahhhhhhh.. terliurnya tp jauh gombak. Mn nk dpt kt area cheras nihhh

syawalsimpsons said...

tadi baru nampak kat pasar tani kat putrajaya

Nad @ MamaZN said...

1st time tau kewujudannya =)

JaSSNaNi said...

tak penah makan lagi.. yakitori pun barang skali.. adoiiii.. teringin gue, tunggu mak abis pantang.. panjang kaki mak tau nanti.. huhuhuhu.. pasar mala sri gombak tu yg gue tak tau.. mana nak menapak... ? adoiiii.. kasi hint mcm mana mau pi sana ni..

mummy_ayu said...

ingat ko buat BBQ ker..rupa2nya ada org jual..memang nampak cedap...

Zura@Iwan said...

tak pernah mkn lg beb..adeii kalau mgndung ni, mgidam jenuh ni nk g cari gk..haha

Cik Puan Rara said...

aduhhh sedapnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...