Followers MamaTisya

Monday, January 7, 2013

hasil mem"baking" dgn chef cilik


hah lastweek kn aku update 
anak buah aku request soh buat kek stobeli
jom kita tgk hasilnya mem"baking" dgn chef cilik ni


hah rajin nk tlg susun dlu cup2



berebut2 nk kacau...asyik la dk tnye..
"maklong..mana stobeli????

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v

 kalini tkde stobeli...maklong buat blueberry muffin je




last buat feb 2012...ni pn buat skit je 500gram adunan tepung..dpt la dlm 17biji


hah bdk 2 org ni tk nyempat2
 nk ngapblueberry muffin tu ....
time ni panas2 lg...aku ckp tgu sejuk dlu..

so saper2 yg nk try bole tgk respi mudah kt link:

13 comments:

  1. wahh sy bab baking ni fail sikit la kak huhu

    ReplyDelete
  2. Anak saya pun sibuk ajk membaking. Dah lama x baking nih. Nanti bila2 cuti boleh la buat gak. Budak2 suka kan baking baking nih

    ReplyDelete
  3. waduh cute nye! menjadikkkk

    ReplyDelete
  4. terbyg2 bau wangi muffin,kemain tisya nk ngap muffin die,hahah

    ReplyDelete
  5. Suka muffin tp nak buat takde pembakar..bestnya kalau ada ovenkan?

    ReplyDelete
  6. Tak pnh buat muffin..blh la cube nti..

    ReplyDelete
  7. Ramainye asistant
    Heheh
    Klw seme tlg buat xpe
    Kt umah kita ramai tlg nyibuk hahaha

    ReplyDelete
  8. seronoknya ada anak dara yg menolong..

    ReplyDelete
  9. nape la cantik betul muffin ni naik.. kalau saya buat kompom bantat2.. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...