Followers MamaTisya

Thursday, January 3, 2013

makanan exotic...LIDAH MERAH


salam uolsss..... lmbt entry pg ni cz pg2 dh ada discussion
lega smlm air dh ada tp b4 tu penat dk ngangkut air:-p
okla nk citer psl makanan exotic
hah tk smua bole mkn....LIDAH MERAH

skali tgk mcm daging masak merah
tp sebenarnya LIDAH masak merah
hah sure rmi yg geli bila dgr
tp percaya la sedap tau...lg sedap dr daging:)
aku rs kalo korang tk tau menu tu LIDAH sure korang mkn kn 
cz korang akan ingt tu daging:-p
ni aku mkn kt BARAKAH PATTANI TOMYAM
tk byk restoran ada menu exotic ni

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v

v

v
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
ni dlu aku mkn lidah bakar cicah air asam...yum222..
hah bole msk Fear Factor ni...:-p


korang mkn tk LIDAH???



8 comments:

Eliss Mie said...

pernah jugak makan. ms tu pun tak tahu ianya lidah. sedap dari daging kan. keh keh keh

Mama Zharfan said...

lapar la plak...my fav gak ni ;)

Nana said...

Adoi saje je tau dah la kita jauh haha mujor sini ada kedai jual lidah :-)
Kita suke kat barakah sebab dia pandai masak xkeras suka rasa liut2 tu

Chekgu Azrine said...

Oh..my fav ni lidah..my mom biasa ajr mkn gini..

Ya ALya said...

Xpernh mkn lg...teringin gak nk rasa...

ishy77 said...

alamak, nmpak sedap..tp betul sedap ke?
nk try jgk...

Zura@Iwan said...

nmpk sedap la...penah mkn sup ekor je...rasanya lidah penah kut..tp lama dh..hehe

Sidratul Muntaha said...

xprnh mkn sbb tak pnrh jumpa lagi
tpi yg aku thu
organ2 ni sedap msk lemak cili api or sweet sour

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...