Followers MamaTisya

Thursday, January 31, 2013

perfume YUNA

wah YUNA dh ada perfume jenama die
actually ada dgr kt radio 
bila YUNA sebut "Melody, Rock & Rhythm "
aku ingatkn apa...rupanye pasal perfume
so yg aku bli ni sence Melody & sence Rock
rege tgh promo dlm rm 19.80 b4 promo rm 24.90
best gk baunye...aku bli kt watson

korang tau ke psl perfume YUNA ni???

9 comments:

cha said...

laa sy peminat dia pun tak tau cmne ni haha ingatkan dia jd model je ke apa mmg selalu dgr kat radio. nk beli please :D

syawalsimpsons said...

saya pon br tau

amiey lee said...

Aku tak pakai perfume..alah kot.... kalau org bg test test tu pun aku tk amik.. dulu beli tapi bau prfume tu aku tak tahan... dh try macam2..sudahnye aku pakai lotion aja.. :)

xila dot said...

ai setia dgn bau pilihan ai k...heheh

watyz said...

x tau plak ade kuar perfume. masyuk ar yuna la ni kan... hehehhe

Fieda Rafli said...

baru tau ni..

Im happy being alone said...

nak kena gi test bau ni..hehe..walaupun tak la minat sgt yuna..huhu

mummy_ayu said...

ada dgr gak dlm radio..tak jumpa jer lagi...wangi ker?

Cik Eka said...

saya guna melody..wangiiii sangat..suka.. hehehehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...