Followers MamaTisya

Tuesday, January 22, 2013

Kidz Paradise Indoor Playground

aritu ada bc entry Nad......die tringin nk bw anak2 
main2 kt playground yg berbayar ni
tp biasala playground camgini slalunye mahal
so ni ada promo kt groupon
rm 10 utk 1 visit..if amik 3 visit rm 25
murah la ni...kebiasaan kalo playground camgini kebanyakkn rm 30 keatas
  Kidz Paradise Indoor Playground kt The Mines
so utk more details bole tgk websitenye http://www.kidzparadise.com.my/
so saper2 yg nk bli promo ni klik>>>>>> Groupon Malaysia



tisya biasanye aku bw main2
tk silap rm 3 utk 20minit..mmg suka la main bola2 yg byk2 ni



 time dpt jemputan busday party..kt sini bole tahan mhl gk
nasibaik ni free sbb blogger wat busday party kt cni



**kalo nk main2 kt playground berbayar ni kena pakai stokin
so sila la bw stokin siap2 ye....kalo tk, kena bli plak...



**jgn lupa tlg vote tisya utk menang adiah Fridge Magnet
klik link
 



6 comments:

fazilzura said...

tingin gak nk bwk akil .. tp dia tu lg suke kalau tmpt lapang luas pehtu sepak bola or main bdminton .. biasak ler kan kato boboy

Nad MamaZN said...

Yezzaaaa..! Ini la yg saya cari!
Tq kak! Muah muah! =)

Anje Mamy Balqis said...

wah bestnya, tapi jauh la plak nak pi, kat the curve pun ada tapi mmg mahal la...slalu pi kat Jusco je

FazMas said...

Menarik!.. kekadang ada perfi JUSCO @ Setiawangsa ni tapi tak pernah plak nampak ada playground.. boleh la lepas ni bawak anak saya main kat sini bila balik Keramat rumah nenek dia.. :D

Mama Zharfan said...

my boys memang suka kat mana2 taman/playground pun ;)

Waney Zainuddin said...

slalu playground camni umur berapa ek anak kita bleh main? kalau 3 tahun tu kecik sangat tak? cam best je :D
Kisah ibu pencen muda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...