Followers MamaTisya

Wednesday, January 23, 2013

Hanuta Mini yg sedap



FIL br blk dr overseas pastu  ada bw blk biskut sedap ni ...
namanye HANUTA MINI



 pg ni aku bfast ngan 3 ketul HANUTA MINI

 
kalo korang pernah mkn coklat Ferrero Rocher..rsnye mcm tu la
cumanye yg ni versi biskut

kalo la ada kt msia biskut ni kn best...yummmm


**last day arini .......jgn lupa tlg vote tisya utk menang adiah Fridge Magnet
klik link




6 comments:

NinaAz said...

Oyehhh.. rs mcm pernh mkn. Kwn bg. Memg sedaoppp

Mama Zharfan said...

nampk sedap :)

♥cikmOt♥ said...

rasa macam pernah makan..tapi dimana ya...

Nana said...

bese bisut obesea kat mark & Spencer ada jual kan kita suke ada satu biskut coklat kt situ sedap gile

FazMas said...

Biasa makan biskut waffer yang panjang tu je.. fov sejak dari kecik lagi..

FiZ said...

kak, biskut ada kat msia.saya pernah beli kat langkawi.sedap..terasa-rasa nutella dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...