Followers MamaTisya

Friday, April 5, 2013

lama tk mkn SUSHI KING



smlm kwn aku ada meeting sekitar klcc
so dh alang2 ada trus ngajak p mkn kt sushi king
lgpn lama aku tk mkn cni...trus cal sorg lg ajk join skali
lunch break mmg rmi tul org...kami dpt meja yg dpn camgini
susah skit ler nk borak2 tp senang nk capai piring2 yg bergerak tu:-p



kwn aku amik set mix bento...aku mkn yg dlm piring2 tu je


air fav aku cola float 


green tea bole refill


ebi fry-udang tempura salut cheese


unagi sushi..belut ni

egg mayo

salmon skin



california maki...maki tu ketam tau



hah ada gaya tk aku mkn makanan jepun..leh la p jepun kn...:-p
berangan je la kn...pegang chopstik pn keko lg..hehe
aku nanti nk try sushi lain plak la..tp sushi lain tu mahal...
yg murah kt sushi king la.....tp nk lg murah bli je yg dkt supermarket jusco or isetan..

kalo korang yg blum pernah mkn cni...
piring color2 tu rege lain2..bole refer kt gmbr ni
smlm dpt diskaun cz kwn aku ada member's card's..dpt la 10%

8 comments:

  1. tak penah try lg sushi king, sebab seramkan rega dia tu

    biasa beli yg kat jusco tu je

    ReplyDelete
  2. dah lame xmakan sushi gak.. dapnyeee...

    kte lunch domino's je rni
    http://sinarcintaku.blogspot.com/2013/04/incredible-lunch-meals.html

    ReplyDelete
  3. Kita xmkan sushi
    Tapi bila tgk gamba ni rs mcm sedap je
    Hanyir x?tingin plak nak makan hahah bole?
    Padahal xpenah mkn

    ReplyDelete
  4. kenapa besar2 gambau2 maknan kt sini huwaaaaaa lapar sushi..kijam ye hahahaha

    ReplyDelete
  5. kenapala tekak sy tak boleh terima shushi ni kak haih nampak sedap tapi tulah sebab pernah makan yang tak sedap huhu

    ReplyDelete
  6. Myra penah makan sekali je Sushi King ni.. walhal ni salah satu group company kami :)
    Kad diskaun untuk staff ada tp sebab tak berapa minat, setiap tahun kad Burn camtu je :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...