Followers MamaTisya

Thursday, April 18, 2013

Nasi Daun Pisang @Nirwana, Bangsar


lastweek geng aku ajak jumpa
cz kali ni kata nye smua cukup korum
sbb time girl's day out  tk cukup 2 org
cz yg sorg tu bz bangat...sbb die wedding planner
so dh alang2 die ada kt kl...kitorang cuba try nk gather2
so gigih la aku lps kj p jumpa ngan diorang
ye la b4 ni amik cuti ....melepak dr pg smp ptg
aritu jumpa lps blk kj so masa terhad
tmpt nk jumpa kt bangsar cz depa nk bw aku mkn nasi daun pisang
kt Restoran Sri Nirwana Maju

aku smp dlm 6.45pm...nasibaik dpt parking dkt

so sementara tgu lg 3 org yg stuck dlm jammed...
kitorang melepak dlu kt coffee bean@ Bangsar Village


dlm 7.30 baru gerak p mkn...org pn dh rmi..kitorang dpt meja belah luar
lokasinye dkt jln telawi 3 bersebelah dgn AMBANK


akhirnya cukup korum..smua 6 org dpt dtg
even ada dugaan masing2...dh hampir2 nk cansel gk
muka masing2 kepenatan..ye la jumpa lps kj kn 
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
okla jom tgk apa yg kitorang mkn
 
 papadom


ayam rempah 3 ketul rm 12.00


gulai kambing rm 14.00



sotong rm 20.00


so nasi dihidang atas daun pisang..lps tu ada peria,& sayur


gmbr wajib tuan umh ngan makanan
peria tu pahitttt uolsss..aku rs skit je...
sayur tu mcm masam2..kena mkn skit2


kalini tkde la nk sembang smp lebam...cz jumpa pn tk lama kn

so total mkn mlm tu lebih kurang rm 113...
set nasi tu rm 7.50 campur air lg...
so bahagi la 6 org lebihkurang rm 18 sorg

korang pernah mkn nasi daun pisang???

9 comments:

  1. menarik hidang nasi dlm daun pisang..peria mmg pahit tp kdg adagak peria tk pahit..ntah cane dia msak.

    ReplyDelete
  2. selalu nampak instagram retis2 makan kat sini

    ReplyDelete
  3. saya sellau mkn kt sini..sedap!!
    peria tu bg saya xpahit langsung sbb dah goreng garing+tepung.lain org lain tekak kot kan.hehehe.saya siap suh org tu buh bnyk2 peria..over kan.haha

    ReplyDelete
  4. nasi daun pisang sini mmg femes kan...tp ana x pernah mkn lagi..huhuhu...

    ReplyDelete
  5. ya rabbi sedapnye
    el nah mkn nasi daun pisang
    bau dia best selera pun best hahaha
    luv ur friend..hapening

    ReplyDelete
  6. Takpenah try.. Mcm best
    Penuh tak time akak p tu?

    ReplyDelete
  7. MT

    blum book lg..igt nak book skun..tu yg tya psl shuttle odessey tu..sbb lam web tu taruh RM25 for adult n kids..so kids pya harga sm je ke...huhuhu..cane tu

    ReplyDelete
  8. sedapnya... nasib baik baru lepas bekfes.. hihihihi :S

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...