Followers MamaTisya

Wednesday, April 3, 2013

Malindo Air Media Familiarization Invitation to Kuching




aritu aku ada tgk fb Malindo Air
diorang nk cr 25 bloggers utk join charity event, product launch dan mcm2 lg
so saje la aku bg details...tup2 aku antara blogger yg terpilih utk dpt invitation 

smlm aku dpt email invitation ke Kuching dr Malindo Air  
dpt free stay 3h2m tp sayangnye email ni di antar ptg dlm 2 lebih ..
time tu aku dh on the way blk cz dpt cal yg tisya tk sihat nk bw ke spital
so mlm baru baca...if kita nk pegi kena RSVP by 5pm 2 april...

 kalo tisya sihat pn tk bole pegi gk..
ye la...2 april dpt email...4-6 april dh nk terbang ke kuching :-p
best la saper2 yg dpt pegi kn
tkde rezeki nk terbang ngan Malindo Air  
tp tkpela ..mn tau ada rezeki lain kali kn
 

skarang Malindo Air  tgh promo kl-kuching from rm 78 
so saper2 yg ada plan nk ke kuching try la grab promo ni



10 comments:

  1. Tidak mengapa...lain kali kalau ade join lagi..hehe

    ReplyDelete
  2. Sayang nye....dah la kata xpenah g kuching lagi kan
    Kita kompom xle join hahah dah xsemenggah skang nk bjalan

    ReplyDelete
  3. In shaa Allah lenkali ada rezki akak utk join :)
    Saya perasan gak status ni aritu
    Tp wat xtau jek
    Hehehe

    ReplyDelete
  4. YANG BAGI EMAIL NI...anak ketua pengarah saya kak...hehehe

    ReplyDelete
  5. kalau me pun tak dpt join sbb komitment keje

    ReplyDelete
  6. Ada member blog pegi, esok dah nak terbang..
    Bestnyer ;D

    ReplyDelete
  7. insyaAllah rezeki mesti ada nnyi..mana tau dia buat ala2 air asia 0sen hahahha

    ReplyDelete
  8. ade gak bace ni dlm fb, keadaan x mengizinkan and segan pon ade join2 nih.. suke free and eaze sndiri.. tp xpe nnti ade lagi rejki akk tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...