Followers MamaTisya

Wednesday, April 10, 2013

Nasi lemak Hilton Corner

pg2 kdg2 bli nasi lemak hilton corner ni....
tp kalo tgk Q pjg sgt mmg tk bli la....
time aku bli tk pjg sgt..pernah pjg smp ke tangga

 
nasi lemak ada lauk mcm2 ..kuahnye di campur2..
ada kuah sotong, kuah telur, kuah ikan
tp tkde sambal mcm sambal nasi lemak tu
lauk2 pn korang leh pilih...slalunye aku amik lauk ayam

 
nasi die panas2 berasap...tu yg special kot...
lauk ayam ngan telur sebiji ni rm 4.00

lokasinye berdekatan ngan wisma cosway & wisma genting





8 comments:

  1. owh... nasi tu special sbb berasap ke? hmmm saya jarang minat nasi lemak ,kalau teringin suka buat sendiri makan sampai puas.. :D tapi anak2 tak kira.. hari2 bagi diorang makan nasi lemak pun diorang suka.. beli punya pun orait..

    ReplyDelete
  2. wah...pelbagai nya lauk..mcm best je..

    ReplyDelete
  3. fav dee dari dulu kini dan selamanya ni..hahaha..kalau rindu sgt..dee gi mkn pagi sabtu :)

    tya zana..dia lagilah siap gi wedding anak makcik tu..hehehe..

    ReplyDelete
  4. wow..sedapnye nasi lemak berasap2 ni hahahaha..lama pulak x mkn nasi lemak..eh lama jugaklah x masak nasi lemak..hahahaha
    lau dah beratur pjg ni sure sedap ni ek

    ReplyDelete
  5. klw dah panjang gini
    sure sedap nye ni

    ReplyDelete
  6. Sedap2.. Rindu aku nk makan nasi lemak makcik.

    Salah dee.. Bkn kenduri anak dia aku dtg.. Masa kenduri aku kahwin dulu makcik ngn pak cik dtg.. Lama dah kenal.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...