Followers MamaTisya

Friday, April 26, 2013

Popilla @KLCC

kitorang lunch kt food court klcc
dh tktau nk mkn apa so aku pi kt POPILLA
bff aku layan nasi campur je


mcm2 menu ada...ada ala carte ada set ngan air



aritu rabu ada promo QUESADILLA
isi ayam or daging disalut ngan roti prata
tgk gmbr menarik je kn..nmpk mcm tebal je




so ni la rupanye QUESADILLA bila dh siap in reality...
nipis je...bole pilih ayam or daging...
kalo dlm gmbr tu mcm ada sos..rupanye tkde..
so aku amik sos kt mcD...aku pilih chicken...
dlm tu ada bawang & cheese...kenyang gk walau nmpk mcm nipis
rege rm 11.90...aku tk tmbah air or nachos

5 comments:

  1. Lain pulak rupenye realiti dgn gmbr ek

    ReplyDelete
  2. tu biasa. dalam gambar kemain nampak sedap giler kan haha dh dpt tgk pun alahi kesian. tp bolehla nak try buat minum petang kan

    ReplyDelete
  3. ni yg nyampah ni. dlm gambar lain dpt nye lain. huh!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...