Followers MamaTisya

Monday, April 8, 2013

murah rezeki...alhamdulillah


last friday aku blk gombak cz nk amik tisya 
yg stay ngan mama aku cz tk sihat kn
so b4 blk tu blanje family aku mkn 
kt restoran siam fav kitorang..kt area umh je


mcm2 lauk ada, paprik campur, siakap 3 rasa, tomyam seafood, 
udang celop tepung, daging masak merah, telur bungkus,
 kerabu mangga & kailan ikan masin

 
tisya tkde dlm gmbr sibuk dk main ngan baby yg duduk kt meja blkng kitorang
hubbyku plak tk join cz die ada meeting
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v

v
v
v

v
v

v
sabtu plak adik aku blanje..
kebetulan tisya nk jumpa si kembar so mkn lg
tp ni kt restoran lain plak tp masih kt kawasan sri gombak gk


telur bungkus, kerabu perut, tomyam seafood, siakap stim limau
sotong celop tepung, kailan ikan masin, ikan kembung bakar

 sedap gk panas2 ikan kembung ni..tu pn lmbt smp..dh nk abis mkn
 
tisya yg lama tk jumpa si kembar
 
 
tq angah & idan...blanje mkn
adik ipar aku baru blk dr umrah...damia siap ckp
"nanti daddy blk raya tk??"
sbb atok & nenek die p umrah tk blk time raya
die riso daddynye tk blk..hehehe...pandai tul kakak...

11 comments:

  1. OWH TIDAKKK!! KITA TENGAH KELAPARAN NI.. DAH 2 LEBIH BLOM LUNCH.. JAP GI BARU BOS BELIKAN.. SBB BIZI.. TAPI B/W TETAP U.. :p

    ReplyDelete
  2. kak, lenkali ajaklah saya sekali ye...sobss

    ReplyDelete
  3. lapar la kak...dah la belum makan lagi ni....

    ReplyDelete
  4. kerabu tu mcm sedap je.tetiba teringin nk mkn kerabu sotong..

    ReplyDelete
  5. eh baru pasan kt gombak.. kedai ni kat mane eh? cer kabo.. ciknaa mengidam nih.. kesian bby nak mkn kerabu tu.. tQ :)

    ReplyDelete
  6. Udang goreng tepung mesti xtinggal kan hehe

    ReplyDelete
  7. Menu best2
    Share la kak nama kedau
    Kot kot saya tersesat lg sampai gombak tu ;)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah murah rezekinya...

    tgk gmbr terliur dh eden..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...