Followers MamaTisya

Tuesday, March 5, 2013

Chatime Pavilion berwajah baru

lastweek rs nk minum Chatime
so singgah la outlet kt pavilion..tgk2 dh bertukar wajah
dlu time aku pegi 1st time....kecik je mcm2 kiosk je
now dh beso mcm ni

skarang tgh ada promo flavour Horlicks ni 
tp aku tk try pn bli yg ni

oh skarang dh ada menu ni plak..dlu setahu aku ada air je kt Chatime
korang tau tk???ke tk smua outlet Chatime ada..ke aku yg lmbt tau:-p
almaklum la lama dh tk minum Chatime

favourite flavour chocolate hazelnut

kalo korang ke pavi ..nk cr Chatime sila ke tingkat 4


10 comments:

mamaRIFQY said...

tak pernah lak masuk sini..kikiki......slurpppp....air tu nampak sedap..ilang dahagaaa

zarena heeney said...

tak pernah rasa lg

FARAH deeb said...

owh sekali je penah masuk pavi haha... chatim ni lg la tak pernah rasa huhu... Jemput singgah :) Resepi: Ikea's Swedish Meatball

fazilzura said...

wakakakak ..sengeh2 cm cumil ala2 model chatime dh tu

Mama Zharfan said...

terliur la plak

iietamalek said...

sedapnyer berchatime

Nory Zoulkefle said...

aikkk ade jual makanan ek kat chatime...??

tak perasan plak nory...

ke dekat branch Pavi je...?

NinaAz said...

Macam coolblog eh air diaaa. Adehhh. Teringin la pulak panas2 ni. Nasib xmengidam. Ekeke

Wan Amira said...

jarang minum chatime, sebab tak ada kat klcc.. selalu gong cha je

Falsya said...

fuyoooooo dh maju la Chatime...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...