Followers MamaTisya

Monday, March 18, 2013

penat & laparrrrr

singgah jusco setiawangsa..mau isi perut
so mkn kt Kenny Roger's


mango yogurt magic rm 11.90, summer rm 5.90, tripple passion rm 7.50


sian anak dara lpr 



muffin banana,chocolate & vanilla




tisya amik spaghetti tangy chicken

hubbyku plak spaghhetti bolognaise

**pasta rm 17.50 each



aku layan set half meal... ni baru quater
side dishes spt biasa mashed potato, coselaw & golden corn
so lg quarter hubbyku yg mkn..



6 comments:

NinaAz said...

Jusco setiawangsa y dekt keramat tu kan. Hari tu nina pegi mcm xd apa kan sana. Huuu

JaSSNaNi said...

tudiaaaaaaaaa.. dah la hujan sejuk kat sini.. kelaparan tengok semua makanan tu.. paling terliur ngan cawselow dia.. meleleh tengok ni..

Nana said...

kr kat kluang xsedap
ayam je ok
coslow mcm dh lama punya
muffin choc
xrasa choc rasa mcm gula
Merah je hampeh

zarena heeney said...

sedapnya
dah lama tak terjah kenny

Nad MamaZN said...

Jusco setiawangsa ni jusco au2 ke kak?
Saya konfius! :)

cha said...

rajin jugak akak mkn KR kan. sy prefer Nandos dr KR. tp dh lama tak mkn KR ni terliur plak tgk huhu

kak, kak Gee tu suami dia adik kepada kakak ipar sy hihi. Kiranya kak gee tu adik ipar akak ipar dan abg sy la. haa belit belit dh haha.

Tu pasal masa wedding sy dia ada. what a small world kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...