Followers MamaTisya

Friday, March 1, 2013

Restoran Mee Udang Banjir @Kuala Selangor


jom layan entry mkn2 time aku outstation kuala selangor
byk gk tmpt mkn menarik sekitar kuala selangor


mmg betul betul ho liaw:)


antara menu istimewa yg ada kt restoran ni


baru lg JJCM terjah restoran ni 26 jan 2013
rupanye ahad aritu baru kuar kt tv3


otak2 pn ada..tp aku tk mkn
 
 char koay teow udang tp opismate tkmo udang, die tukar ngan kerang...
tk brp nmpk sgt kerangnye...tp rsnye tk brp sgt..okla

menu aku punye mee udang banjir...
mmg sedap..udang pn byk
mmg licin la kuah tu aku hirup
tk silap aku rm 6.50



bila tgk gmbr ni ..tringat mkn mee udang kt sg dua penang

 restoran ni tepi jln je...mmg senang nk cr...
nk details lokasi ,sila google


9 comments:

lia said...

char koay teow 2 nmpk super sedap nyerrrr...

Wak Gelas™ said...

wak pon dh lama X mamam mee udang banjir jugakkk..,ahHHKs

MRS. K said...

dah penah makan kat sini.. tengok kat instagram musim depan qie jadi host jjcm balik kot

Nad MamaZN said...

Nape tak makan otak2 tu kak?
Sedapnye..

syawalsimpsons said...

alahai terliuq pulok ni

Ya ALya said...

ala mama tisya....ya yg dekat ni pun tak pernah rasa lagi tau.......

tu la xde rezeki nak jumpa...ya keja dalam kawasan sawah area sekinchan tu....sg burong tu dkt sangat dah pun.....

t klu g sini boleh kita dating yer....

eeda haziq said...

mee udang BNO kat sg lang sabak bernam pun sedap !!! :)

zarena heeney said...

dah mkn jugak
sedap udangnya pun besar2

Zaidin Yusof said...

3 feb 2015 kami sekeluarga dah singgah sini makan mee udang ... kuahnya terlalu pekat dan rasanya biasa je ... di tempat lain sy pernah makan mee udang yg kuahnya lebih cair tetapi manis, rasa manis udang (bukan manis gula) ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...