Followers MamaTisya

Monday, March 11, 2013

Daily Burger


vkend aritu kn blk gombak 
so mlm tu rs nk mkn Daily Burger
 burger ni special sbb ada nenas... 
sos & sayur pn tk kedekut..meleleh2222 
stall nye kt dpn 7-eleven sri gombak

11 comments:

zarena heeney said...

tak suka nenas

♥cikmOt♥ said...

bestnya burger...ritu maca nak wat burger bakar sendiri kat rumah,..tapi boleh pulak lupa beli ramuannya

NinaAz said...

Nina suka nenas. Tp org ckp kalo nk mengandung xbleh mkn nenas. Betul kea?. Hurmmm

iietamalek said...

nampak sgt yummy...

mamaRIFQY said...

nampak best sbb sos meleleh..na pon kalo beli burger mst mintak sos lebeh

CikNaa said...

beger kt situ mmg terbaik.tp tak dapat la nak mkn sbb ada nenas, takut plak gugur.. tp mmg best!

Afne said...

adehhh terliur...

teringat dulu zmn bujang masa ddk setiawangsa. brader ni meniaga burger siap ada nenas kt burger tu. nyam nyamm

Ya ALya said...

First time tgk burger ad nenas...

Nad MamaZN said...

Sedapnye kak...
Nyumnyum!

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

meleleh2 sosnya, kat area rumah kita susah la nak jumpa burger2 gini...kalo ada pun yang biasa2 je

Nana said...

amboih xmenahan mleleh2 cheese
rasa nak buat sendiri je
agak2 sedap mcm kta kedai x hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...