Followers MamaTisya

Friday, March 22, 2013

Giant Magnum


smlm jln2 Pavilion tiba2 nmpk replika Giant Magnum ni
apa lg posing2 la kitorang:)





gmbr tuan umh konon2 tgh menikmati eksrem magnum yg beso itu:-p


mula2 posing gmbr aku je..
lps tu kebetulan ada staff bernas lalu..
mintak tlg la die snapkn gmbr kami bertiga:)



smp opis tekak rs nk mkn eskrem magnum
aritu amik Classic...so smlm amik Almond plak

korang suka tk eskrem magnum???

12 comments:

fazilzura said...

ala2 duta gitu

Ya ALya said...

baru sekali je makan...manis sangat kan,tapi ni tgk akak makan cam teringin je nak makan gak....

syawalsimpsons said...

aritu saya try manum choc N strawberry

Nana said...

Kita xmakan aiskem yg ada salut coklat mcm ni rs mcm muak
Klw ada org blikan pon kita buang dia nye coklat tu tgl aiskem je ahhaha

combi said...

mak aiiiiiii~

JaSSNaNi said...

giler busattttt ini esklem..

Nad MamaZN said...

Sukaaaa! =)

cha said...

ahhh ni fav sy ni. almond tu

FzaH@3PiXs said...

faberet magnum almond.. tapi hari tu ada nmpak kat IG sapa ntah tak ingat magnum strawberi.. tapi kat sini tak jumpa lagi magnum strawberi....

watyz said...

uiii... besar nye... bape bulan br abis makan... hehehhe

Fiza Rauf said...

aku suka magnum almond. dh ada perisa br magnum choc stoberi dgn ape lg satu lupa... tp blom jumpa lg magnum white choc. kat oversea dh ada... tk smpai mesia kot...

amirini said...

waah... sedap ni... teringin la nk makan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...