Followers MamaTisya

Tuesday, March 5, 2013

Kari Sembilang Kg. Pinang @Kuala Selangor

blk dr sawah...kitorang singgah lunch
 kt Kari Sembilang Kg. Pinang


asa tmpt duduk bersila gk

air kelapa ni sedap btul..nk2 plak cuaca panas kn...isi pun byk
mcm tk caya aku bole abis minum gelas beso ni...haus sgt kn 
almaklum ler org baru blk sawah:-p


ni la kari ikan sembilang...pekat kuahnye
ikan sembilang ni mcm ikan keli la rupanye
aku tk brp sure apa beza nye

Profesor tkleh mkn cz die tk tahan pedas..
tp idak la pedas mana pn bg kita org msia


ayam goreng 

sayur campur

kedai nye tepi jln je..kalo korang nk try sila la google..
aku nk bg direction tk brp tau:-p

korang mkn ikan sembilang???


11 comments:

atty's said...

feveret kot ikan sembilang.selalu lalu bila nak blk kg..tp tak pernah singgah

mamaRIFQY said...

wahh air kelapa tu nampak sgt sedappp..terliur la pulak

Ya ALya said...

ya tak pernah singgah pun kedai ni....dah suami tak suka makan ikan sembilang.....ya mmg berhantu dgn ikan sembilang ni....sedapnyer la...hehehehe

Orked said...

kat kuala yer? nnti ajk HB sggah gak la...mcm bes je ikan tu

elly nadyra said...

air kelapa ngan kari sembilang tu nampak sedap betul ok!
kaw kuah karinya!

Ezna said...

ikan sembilang pon tak tau ruper camner..hehehe ;-)

~ana~ said...

pekat nya kuah kari dia...mcm best je...

zarena heeney said...

perghhhhh pekatnya kuah dia

Alycia said...

feveret ni ikan sembilang...

iietamalek said...

tak pernah cuba lagi sembilang kari

ayu Ismail said...

Banyak kedai mkn sedap kat kuala selangor ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...