Followers MamaTisya

Sunday, March 31, 2013

Juara Fear Factor Selebriti Malaysia dpt 200 ribu ringgit malaysia.....tahniah



smlm episod kemuncak Fear Factor Selebriti Malaysia aku dpt tgk...
cz lps dh kuar tu aku smp umh b4 kul 9pm:)
so saper2 yg tk sempat tgk smlm..jgn riso..ASTRO ada ulangan
aku mmg teka team hairul & dazrin  yg akn menang...
mmg btul tekaan ku...tahniah utk mereka...
hairul ada niat utk bw parent die p mekah if die juara...
manakala dazrin pula berniat utk sedekah pd anak2 yatim...
alhamdulillah dimakbulkan diorang jd juara

8 comments:

  1. Nina xsempt tgk.kuar dating smlm. Huuuu. 200k.byk tuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. saya mmg dah miss . dah anak buah syik tgk cartoon jer . cuti sekolah , camni la ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  3. Hah kak dorg sape. Bkn kwn sy. Huhu salah org ke kak.

    ReplyDelete
  4. Haha adoi kak tadi sy baca komen akak dia terus bersambung je yg 'congrats utk kwn cha team hairul and dazein yg menang.' Tu sy tgk balik komen akak tu kt bawah akak wish kwn sy kt atas.yg fear factor tu bwhnya haha. Haha sorry kak. Ampun :p

    ReplyDelete
  5. aku gk..but tak sampai habis.sbb gie amik Didi balik keja..hari nie wajib tgk ulangan..sian ngan El & Ajak sbb dah dekat dah ngan final...

    ReplyDelete
  6. ada niat yg baik kan
    allah makbulkan doa dia

    ReplyDelete
  7. x tgk pon.. watever tahniah la!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...