Followers MamaTisya

Wednesday, March 20, 2013

Homemade Milo Dinosaur



smlm teringat2 milo dinosaur yg pernah minum
so  jom buat  Homemade Milo Dinosaur...
senang je...1 sudu beso milo kacau2 ngan air sejuk + ais kiub ..
last skali 2 sudu milo lg..nk ltk byk lg pn bole..ikut suka korang...


siap dh 1 gelas milo dinosaur....
ada yg tnye ltk susu ke...ikut suka korang la nk ltk ke tk..aku tk ltk pn....
skarang ni haussssss je mlm2...dpt pekena segelas milo dinosaur ni..mmg nikmat tul:)

13 comments:

  1. perghhhh baru je try pekena semalam

    ReplyDelete
  2. Sy tak suka milo sgt tp terliur plak tgk ni ha. Haha. Buat nescafe taburla :p

    ReplyDelete
  3. pergh!! terangkat abis!!! hehehehe

    ReplyDelete
  4. terbaeeekkk ler amy
    so yummy nie..puas hati bila buat sendiri...nak tabur milo byk mana pun boleh....

    tp x leh amalkan minum milo selalu

    ReplyDelete
  5. FUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH terbaek la

    ReplyDelete
  6. klw kita suke letak susu lagi umphh

    ReplyDelete
  7. Sedihhh..
    Sebab sekarang ni kena pantang minum ais.. huhuu :)

    Nak cepat baik punya pasal, ku tahankan jua ;D

    ReplyDelete
  8. mmg bestt minum milo dinoasur !! agak2 nape ek panggil dinosaur??

    ReplyDelete
  9. Saya taksuke letak susu
    Tp letak gula hihi
    Pastu taburrr byk milo :)

    ReplyDelete
  10. nak gi buat milo dinasour plak lepas ni.. hahahaha jeles okehh...

    ReplyDelete
  11. klu milo tak letak susu,ya suka minum yg panas2 je..terasa minum hot cholate...

    suka minum milo ais dgn susu...

    ReplyDelete
  12. tumpang lalu kak, jenguk2lh blog sy eh, http://www.missychomel.blogspot.com sy budak bru nk belajar2 blog.... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...