Followers MamaTisya

Wednesday, March 20, 2013

Homemade Milo Dinosaur



smlm teringat2 milo dinosaur yg pernah minum
so  jom buat  Homemade Milo Dinosaur...
senang je...1 sudu beso milo kacau2 ngan air sejuk + ais kiub ..
last skali 2 sudu milo lg..nk ltk byk lg pn bole..ikut suka korang...


siap dh 1 gelas milo dinosaur....
ada yg tnye ltk susu ke...ikut suka korang la nk ltk ke tk..aku tk ltk pn....
skarang ni haussssss je mlm2...dpt pekena segelas milo dinosaur ni..mmg nikmat tul:)

13 comments:

syawalsimpsons said...

perghhhh baru je try pekena semalam

cha said...

Sy tak suka milo sgt tp terliur plak tgk ni ha. Haha. Buat nescafe taburla :p

watyz said...

pergh!! terangkat abis!!! hehehehe

Zana Nordin said...

terbaeeekkk ler amy
so yummy nie..puas hati bila buat sendiri...nak tabur milo byk mana pun boleh....

tp x leh amalkan minum milo selalu

fazilzura said...

FUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH terbaek la

Nana said...

klw kita suke letak susu lagi umphh

Myra Jay said...

Sedihhh..
Sebab sekarang ni kena pantang minum ais.. huhuu :)

Nak cepat baik punya pasal, ku tahankan jua ;D

mamaRIFQY said...

mmg bestt minum milo dinoasur !! agak2 nape ek panggil dinosaur??

Nad MamaZN said...

Saya taksuke letak susu
Tp letak gula hihi
Pastu taburrr byk milo :)

JaSSNaNi said...

nak gi buat milo dinasour plak lepas ni.. hahahaha jeles okehh...

Ya ALya said...

klu milo tak letak susu,ya suka minum yg panas2 je..terasa minum hot cholate...

suka minum milo ais dgn susu...

cik sepatu puteh said...

sedapnya.....yummy.....

cik sepatu puteh said...

tumpang lalu kak, jenguk2lh blog sy eh, http://www.missychomel.blogspot.com sy budak bru nk belajar2 blog.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...