Followers MamaTisya

Tuesday, December 18, 2012

jom menderma utk baby khaleesya


sama2 kita menderma seikhlas hati...
moga2 dpt membantu keluarga baby khaleesya
 utk membuat pembedahan secepat yg mungkin....
 berat mata memandang..berat lg bahu yg memikul




 copy paste dr blog suzi mama zharfan 


baby kecik, anak kwn my SIL kini sedang menderita sakit jantung berlubang...dan kos pembedahan mencecah RM38k...jom kita pakat2 derma...rasanya most of us (esp yg keje) mampu derma at least RM10 kan (if not more).. tak kisahlah berapa RM pun..seikhlas hati....me copy paste dari blog my SIL

kali ni dah 3 kali khaleesya dimasukkan ke ICU..khaleesya harus mendapatkan rawatan dan pembedahan dengan segera..skrg khaleesya dirawat di ICU HKL dan masih berharap utk transfer ke IJN secepat yg mungkin..tp entah kenapa..hingga hari ni belum ada panggilan lg utk transfer..ijn bgtau utk tunggu sehingga tahun depan..tp tak tau tarikh nya bila..(hmmm tahun dpn tu ada 12 bln) dah 2 bulan khaleesya kat HKL (HKL x bt prosedur pembedahan utk penyakit khaleesya)..

naaimi ada hantar sms bgtau khaleesya  menangis x henti2 sbb sakit, sayu hati mendengarnya..naaimi pn dah x sanggup tgk baby khaleesya kesakitan dan dia juga x sanggup menunggu pihak IJN. 

pembedahan dgn segra hanya dpt dilakukan di hospital swasta..dan kos utk pembedahan tentula byk kn..skrg ni cikwa dn kwn2 akn cuba membantu utk mengumpul dana si kecil ni..cikwa dah minta no.akaun naaimi utk masukkan sedikit sebanyak sumbangan tu nanti.harapan kami semoga khaleesya cpt mendapat rawatan dan cepat sembuh sepenuhnya..bantuan dan sokongan semua mmg diharapkan.kalau anda juga nk membantu..blh laa salurkan sumbangan tu nanti. blh share link entry ni...

sila klik fb si kecil ni ----->> khaleesya

ni maklumat mama papa khaleesya dan no akaun utk sumbangan anda

Nama Ibu
Siti Nuur Naa'imi Azmi


Nama Papa

Mohd Khairul Abd Kadir


Nama Baby

Siti Nuur 'Aisy Khaleesya


Penyakit

Jantung Berlubang (Large PMVSD) + Pulmonary hypertension in failure


No Akaun   : 166010255904 (Maybank)

email : 
honey_naaimiey@yahoo.com


note : harap kwn2 bloggers dpt sebar2 kan ...bole copy paste dr blog suzi mama zharfan

5 comments:

Nory Zoulkefle said...

sama2lah kite menderma...mudah2an, adik khalesya cepat smbuh...

Mama Zharfan284 said...

tq amy for this entry...moga2 ramai yg akan menderma..amiin

Waney Zainuddin said...

insyaAllah.. baru jer nmpk org promote kat fb gak..
work-at-home-mom

Siti Nuur Naa'imi Azmi said...

Salam...
Sy naa'imi... Mama kepada baby Siti Nuur 'Aisy Khalissa, ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada kalian semua kerana mendoakan kesihatan baby sy dan juga atas sumbangan yang telah diberikan... Hanya Allah swt sahaja yang dapat membalasnya... Alhamdulillah, selepas operation...baby semakin sihat... Dan sekarang masih dlm proses pemulihan dan dikuarantin selama 3 bulan.. Dan x boleh expose ngn org ramai sehingga umur baby 2 tahun...

Thx for everything,,, May Allah swt shower His blesses to u n ur family.. Amin.

Lots Of Love.

ummie_mirahaziq said...

salam mama tisya pohon copy paste dr blog sis yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...