Followers MamaTisya

Friday, December 21, 2012

lama tk mkn SPECIAL AYAM GORENG KUNYIT


mmg lama aku tk mkn...last aku mkn nov 2011
so kalo ke bazar ari jumaat
 mesti bli nasi kukus ayam rempah:)
 tp td aku rs nk mkn nasi special ayam goreng kunyit

 dlu sign nye tkde plak nama MAT ROCK tu:-p

sementara beratur pjgggg..aku sempat snap gmbr
 abg yg tgh goreng ayam ni nmpk aku snap gmbr..senyum die..hehehe
pastu masa akak yg nk bungkus nasi tu tnye" nk berapa dik??"
aku dk snap gmbr lg..aku dgr die ckp..."amik gambar ye..." hehehe




nasibaik tk pedas mcm yg pernah aku terkena dlu..:-p


lokasi bazar ni kt stesen monorail chulan
so tiap2 jumaat mmg ada org jual makanan,bj2,tudung,beg dan mcm2 lg


**td ada bli bj PEPLUM..tktau la ok ke tk...tgu la aku test dlu:)

6 comments:

  1. nampak pon tau sedap
    dulu masa kt pasar keramat
    ada satu kedai dalam pasar
    yg sedap gile nasi ayam goreng kunyit dia
    tp dah pindah plak xtau mana

    ReplyDelete
  2. Saya igt kejadian nasi pedassssss akak tu, hee...
    Sedapnye kak..tgk.gmbr tu mcm sedap jek ayam goreng kunyit dia tu...

    ReplyDelete
  3. tadi pagi buat ayam, pedal, atie goreng kunyit.. tapi tambah kicap sket.. bawa bekal utk lunch.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...