Followers MamaTisya

Wednesday, December 12, 2012

pegi holiday KOREA dengan Aaron Aziz


rmi yg tnye aku p mana
hah p holiday kt Korea ngan AARON AZIZ uolssss...
hah sila jelesssss:-p


oh dlm mimpi je la aku pegi :-p berangan itu percuma....
 mana tau kot2 impian akan jd kenyataan :-p
cuma tktau bila je...hahaha sedapkan ati.... :)

actually gmbr aku kt entry SINI...
aku outstation Johor aritu dpt naik flight ala2 p overseas
cz ada portable media player ...
so yg p korea ngan  AARON AZIZ ...... geng bachelor aku si watie





hah siap ada name tag tu....
seminggu AaronatorsFc holiday kt korea dr 10-17 dis 2012

hah watie bkn p sorg tp siap bw anak die skali si yaeesh...
nasibaik tk bw si yushua skali mayb yushua kecik lg:)

ni gmbr dr instagram AARON AZIZ time diorang transit kt hongkong...
happy holiday watie...jgn lupa anak tu ada sama:-p 


 aku tk dpt p korea.... dpt ole2 dr korea pn jd la:)




**saper nk PRETZEL FREE ..cpt join giveaway Mamatisya
 arini lastday 12.12.12 @12.12t/hari

5 comments:

  1. bikin jeles je tau..kakkakakak.....bestnyer dorang dapat G korea kan

    ReplyDelete
  2. Igtkan akak yg pegi..nak gak kirim fm =)

    ReplyDelete
  3. ingatkan btol2 la akak g korea ngan AA tu.. hehehhe

    ReplyDelete
  4. aler baru ingat nak kirim fm dari sana...heehhe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...