Followers MamaTisya

Monday, December 24, 2012

pemanggang ajaib murah lg..meh bli..only rm 88

aritu aku pernah share promo pemanggang ajaib
arini aku tgk ada promo lg murah only rm 88
hah saper yg blum dptkn lg..bole la cpt2 bli
utk yg berminat nk bli klik>>>>>>>>>>>>>myDeal
even yg ni brand Happy Call
tp rupabentung nye sama mcm pemanggang ajaib

**aku baru sekali je guna pemanggang ajaib
ntah bila nk guna lg...almaklum la jrg masak kn:-p
kalo korang nk tgk menu yg aku masak guna pemanggang ajaib
mmg hasilnye sungguh ajaib:-p

korang yg dh ada pemanggang ajaib dh brp byk menu dibuat???

4 comments:

cha said...

wah mcm sesuai je utk sy yg suka memasak ni kak huhu

Nad @ MamaZN said...

Saya tak beli lagi, haha!

Mama Zharfan said...

me nak beli tp mcm tak de masa la plak..

Queen said...

halamaakk..menarek betul ni..huhuhuhu..
xde sen la pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...