Followers MamaTisya

Wednesday, December 12, 2012

PRETZEL free saper nak???


STICKY MODE
(normal entry sila scroll ke bwh ye)


salam uolsss...lama tk wat giveaway utk pembaca setia blog MamaTisya
 yg rajin dtg singgah & komen..tq sgt2...yg silent readers pn tq gk
mmg skarang ni aku tk sempat la nk reply komen sorg satu mcm dlu2
tp kalo yg tnye soklan insya allah aku akn jwb kt blog korang...

ada tk aku terlps pandang soklan yg kdg2 lupa nk jwb..bole inform aku...
mana yg tanye tu aku akn sedaya upaya bg jawapan ...sharing is caring...
tp kdg2 org yg tnye tu blognye tkleh bukak 
so kalo ada soklan nk tnye bg link blog skali ye tk pn email

okla back to topik asal
actually aku nk ajk korang mkn ngan aku
tp aku rs tk rmi yg bole dtg PAVILION tp tkpe jgn sedih2...
aku akan tetap nk bg korang mkn PRETZEL FREE 



senang je syarat2nye:
terbuka utk FOLLOWERS MamaTisya &
Fanpage MamaTisya

buat ayat kreatif dr perkataan di bawah:
Mamatisya, Pretzel, Makan, Pavilion

ayat yg paling kreatif akan dipilih sebagai pemenang
tk kisah la pjg mana janji ada 4 perkataan yg aku mention tu:)

2 pemenang akan dpt voucher FREE mkn


tarikh tutup : 12.12.12@ 12.12 t/hari

tk perlu buat entry..hanya jwb kt komen box entry ini je...
tgalkn nama & email korang
kalo yg dr FB tgalkn id fb korang

17 comments:

  1. Hai...
    Kenapa la PAVILION ni jauh sangat,
    Kalau tak, boleh jumpa MAMATISYA,
    Sambil MAKAN sambil gosip tak hengat,
    Nak-nak dpt PRETZEL secara percuma

    PRETZEL free siapa yang tak suka
    Lagi best, MAMATISYA yang belanja,
    Dapat MAKAN,dapat jugak bersua muka
    Tak di PAVILION, insya-Allah, di kenduri diah kita jumpa =)

    ReplyDelete
  2. nak joinlah..

    Terima kasih kepada blog MAMATISYA kerana sudi anjurkan GA ni bagi bulan terakhir di tahun 2012. Harap2 ada rezeki untuk saya menikmati PRETZEL free. MAKAN pretzel ni memang tak pandang kiri kanan, mak mentua lalu pun xeprasan. lazat sangat. Kalau nak suruh pegi ke PAVILLION tu, tak tau bila sebab jauh dari tempat saya. Sekali lagi saya ucap terima kasih daun keladi, ada masa buat GA lagi ye...

    ReplyDelete
  3. me jrggg pegi pavilion...so far baru 3 kali me pegi situ..

    ReplyDelete
  4. Salam sy join kak,

    MAMATISYA selalu membuatkan nafsu saya membuak2 untuk MAKAN PRETZEL tapi rasanya tak dapat merasa outlet PAVILION sebab jauh sangat.

    Nama: Noorzie Jasni
    Email: zie_truelove20@yahoo.com
    FB: Noorzie Noorzie

    ReplyDelete
  5. nk join jugak...

    PRETZEL dan Jumbo Cheese MAMATISYA nak bagi,
    Siapa tak nak, menyesal nanti.
    Nak pergi PAVILION jauh saekali,
    Kalau menang dapat MAKAN free.

    nama: Jamilah Hamzah
    emel: ijaa84@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Wah cantik lah due date MAMATISYA giveaway ni. Sama tarikh birthday suami saya yang kuat MAKAN. Hahahhaha, tapi dia tak suka plak makan PRETZEL ni!

    psssttt,kat PAVILION sekarang ni tengah banyak sale kan? Shopping jom!

    Masz
    wani.reflisia@gmail.com
    FB Reflisia wiwivia

    ReplyDelete
  7. nak join jugak

    tak silap klu sebut dalam blogger tegar nama MAMA TISYA mmg sinonim dengan xtvt MAKAN, tambahan pula Shopping Kompleks PAVILLION adalah tempat yang sering diterjah bersama kawan-kawanya. Jom dapatkan voucher free makan PRETZEL.

    ReplyDelete
  8. ha, steff nak join juga. bagi support (:

    Mamatisya sponsor makanan yang free,
    Pretzel sedap hingga menjilat jari,
    Bab Makan ni memang steff tak lari,
    Tak larat nak serbu Pavilion pgi-pgi,
    Tu pasal bagi support hari ni.

    (: heehhh..

    ReplyDelete
  9. hahahaha buat ayat?? pengsan...
    Mamatisya is super gojes kalau belanja saya makan pretzel pavilion....
    err tak belanja pon gojes jugak...
    ahahah

    ReplyDelete
  10. bestnyer MAMATISYA bila kreatifkan perkataan yang diberi dan dapat PRETZEL free yang boleh kita MAKAN dekat PAVILION.......

    ReplyDelete
  11. Salam Mamatisya, bila nampak topik tentang Pretzel, saya sangat teruja ditambah lagi jika dapat Makan secara percuma di Pavilion tetapi saya tahu jarak sangat membatasinya.Huhuhhu


    Nama: Fizah
    Email: fizah.citakulab@gmail.com

    ReplyDelete
  12. teringin nak MAKAN PRETZEL dengan MAMATISYA kat PAVILION..tapi susah nak pegi sana..apa kata MAMATISYA pulak datang MidValley dan kita MAKAN PRETZEL bersama2..dapat berkenal2an walopun bukan kat PAVILION.

    Nama: Syazwani
    Emel: rajanorsyazwani@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. PRETZEL & jumbo cheese aduhai sedapnye...bertuahnye kalo ade yang sudi nak belanja MAKAN ia...wahai MAMATISYA yg anggun lagi bergaya...jgnkan di PAVILION di mana2 pon lokasi akan saya senang hati hadirkan diri untuk menebus voucher free tersebot.mg Allah terus murahkan rejeki MAMATISYA...sekian selamat beramal :)

    norul hidayah bt othman
    kekasih_gelapku2449@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. saya nak makan pretzel kat pavilion dengan Mamatisya

    nuruliyana binti ahmad
    liyanahmad1012@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Nak join gaks,

    PRETZEL free saper nak?
    Giveaway terkini MAMATISYA letak,
    Adoyai PAVILION jauhnya nak menapak,
    Teringin juga nak MAKAN sambil berborak.

    Nama : Suriyawati Md Seran
    Email : suriyashahrul@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Mamatisya, Pretzel, Makan, Pavilion

    aku rindu sgt nak MAKAN dengan MAMATISYA ni..dapat makan PRETZEL sambil gosip2 pun best kan
    tapi kalo aku xreti pegi PAVILION kite dating makan pretzel tempat lain la :p

    ReplyDelete
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...